چشم‌انتظاری بازار سرمایه برای اخبار رسمی در خصوص تجدید ارزیابی دارایی‌ها

بورس

109
چشم‌انتظاری بازار سرمایه برای اخبار رسمی در خصوص تجدید ارزیابی دارایی‌ها

کارشناس بازار سرمایه گفت: بازار سرمایه منتظر خبر‌های رسمی از تحولات بحث تجدید ارزیابی شرکت‌ها از طریق کدال است.

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه گفت: معاملات این هفته میل به فرسایش در بازار داشت و در گارد احتیاط رفت، پنجمین کندل متوالی منفی در شاخص کل ثبت شد و بازار سردرگم است. هرچند بازارساز با سفارشات حمایتی سعی در حفظ تعادل بازار داشت، اما احتیاط خریدار و نبود خریدار در مثبت‌ها و عدم رشد بازار افراد بیشتری را به فروش متقاعد کرد و نماد‌های کوچک بازیگر محور مورد توجه قرار گرفت.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه بیان کرد: خبر خاص تاثیرگذاری به گوش نرسید و بازار منتظر خبر‌های رسمی از تحولات بحث تجدید ارزیابی شرکت‌ها از طریق کدال است. حقوق دولتی معادن به شدت افزایش پیدا کرده است و پس از گذشت ۹ ماه از سال اعلام می‌شود و معدن کاران تازه متوجه تحمیل این هزینه سنگین هستند. عملکرد مناسب در آذرماه در کنار برنامه‌های افزایش سرمایه می‌تواند سهم‌ها را از صنایع مختلف در مرکز توجه قرار دهد. صنایعی مثل قطعه سازی، برخی دارویی ها، قندی‌ها و لاستیکی‌ها نسبت به انتظارات فروش بهتری داشته اند.

او گفت: شرکت‌هایی که طرح توسعه یا رشد درآمد دارند می‌توانند بازده خوبی نصیب سهامدارانشان بکنند. نماد‌های ساختمانی همچنان متفاوت از بازار معامله می‌شوند. 


انتهای پیام/
دیدگاه ها