مدیرعامل شرکت اعیان تجارت اعلام کرد:

اعیان تجارت بزرگترین واردکننده شکلات‌های اروپایی در ایران

صنعت

332
اعیان تجارت بزرگترین واردکننده شکلات‌های اروپایی در ایران

مدیرعامل شرکت اعیان تجارت گفت: شرکت اعیان تجارت در منطقه آزاد ارس فعالیت خود را با تمرکز بر واردات انواع شکلات‌های خارجی آغاز کرده و به یکی از پیشگامان این صنعت تبدیل شده است.

به گزارش ایران، وحید امام‌ قلی‌زاده مدیرعامل شرکت اعیان تجارت اظهار داشت: شرکت اعیان تجارت هم‌زمان با آغاز فعالیت مناطق آزاد در ایران، با هدف تسهیل و گسترش واردات و صادرات کلیه کالاهای مجاز در منطقه آزاد ارس تأسیس و از همان ابتدا با تکیه بر مدیریت مجرب و تیم حرفه‌ای خود، توانست جایگاه ویژه‌ای در بازار کسب کند.

وی با اشاره به اینکه کیفیت بالای محصولات و تنوع طعم‌ها انواع شکلات‌های خارجی طرفداران بسیاری در ایران پیدا کرده‌اند. تصریح کرد: شرکت اعیان تجارت امروز به یکی از پیشگامان صنعت واردات محصولات خوراکی در مناطق آزاد کشور تبدیل و عمده تمرکز و فعالیت آن واردات انواع شکلات‌های خارجی از سراسر جهان، به‌ویژه از کشورهای اروپایی است. چرا که کیفیت بالای محصولات و تنوع طعم‌ها انواع شکلات‌های خارجی طرفداران بسیاری در ایران پیدا کرده‌اند.

امام‌ قلی‌زاده عنوان داشت: درحال حاضر نیز ما  فعالیت خود را در منطقه آزاد انزلی و کیش گسترش داده‌ایم و محصولات خود را با تنوع بیش از ۱۰۰ نوع شکلات، نوشیدنی و قهوه به فروش می‌رسانیم.

وی تاکید کرد: شرکت اعیان تجارت به عنوان نماینده رسمی کارخانه‌های مطرح تولید شکلات همچون SWEETNUT، ULDUZ، NATI و BUCHERON در ایران فعالیت دارد. این همکاری رسمی با برندهای معتبر جهانی باعث شده که محصولات این شرکت‌ها به‌صورت مستقیم و بدون واسطه به مناطق آزاد کشور وارد شوند. شعب شرکت اعیان تجارت نیز درمناطق آزاد ارس، انزلی و کیش با ارائه طیف گسترده‌ای از شکلات‌ها و محصولات خوراکی به‌طور مستمر این محصولات را به مشتریان عرضه می‌کنند و خوشبختانه تا امروز رضایت مشتریان و تأمین نیازهای آنان را فراهم آورده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه شرکت اعیان تجارت به طور پیوسته در حال واردات انواع محصولات از بزرگ‌ترین ومشهورترین کارخانه‌جات شکلات‌سازی دنیاست، ابرازداشت: شرکت اعیان تجارت توانسته با بهره‌گیری از تخصص و تجربه خود در حوزه واردات، بهترین و باکیفیت‌ترین شکلات‌ها را به مشتریان خود در مناطق آزاد ایران عرضه کند.

امام‌ قلی‌زاده درخصوص مهمترین برندهای وارداتی شرکت نیز خاطرنشان کرد: از مهمترین برندهای وارداتی شرکت اعیان تجارت می‌توان به: شکلات مارس، پینک و نوشیدنی گوریلا از کشور روسیه و شکلات اولدوز و ویفر ناتی از کشور آذربایجان و شکلات‌های BUCHERON و SWEETNUT از کشورهای اروپایی اشاره کرد.

وی با اشاره به اینکه درحال حاضر حق فروش فقط در مناطق آزاد کشور را داریم یادآور شد: در کنار فعالیت‌های گسترده در زمینه واردات شکلات، شرکت اعیان تجارت در حوزه واردات انواع نوشیدنی‌ها و تنقلات نیز نقش فعال است. انواع نوشیدنی‌های متنوع و تنقلات از برندهای معتبر وشناخته‌شده جهانی توسط این شرکت به بازار مناطق آزاد کشور وارد می‌شود وهمواره به دنبال ارائه محصولات باکیفیت و متنوع هستیم تا بتوانیم نیازهای مشتریان مختلف خود را برآورده سازیم و سهم بسزایی در ارتقای سطح کیفیت محصولات خوراکی و نوشیدنی در مناطق آزاد ایران داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت اعیان تجارت بیان داشت: شرکت اعیان تجارت با بهره‌گیری از شبکه گسترده تأمین و توزیع، توانسته است محصولات خود را در سریع‌ترین زمان ممکن به دست مشتریان برساند. ما با تکیه بر اصول حرفه‌ای و اخلاقی در تجارت، همواره به دنبال ایجاد روابط پایدار و بلندمدت با تولیدکنندگان معتبر بین‌المللی و مشتریان داخلی خود بوده و توانسته ایم به یکی از نام‌های برجسته در صنعت واردات مواد غذایی در مناطق آزاد ایران تبدیل شویم.

وی درپایان سخنان خود گفت: شرکت اعیان تجارت تاکنون در نمایشگاه‌های شیرینی و شکلات سراسر کشور شرکت کرده‌ایم و در نظر داریم فعالیت خود را گسترش دهیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار صنعت