چرخ‌فلک قهر و آشتی در تیم ملی کاراته بانوان!

زنگنه نرفته برگشت

فائزه زمانی /پگاه زنگنه مربی تیم ملی کاراته نرفته به تیم ملی برگشت.
داستان‌های قهرو آشتی در کاراته انگار تمامی ندارد، درست بعد از مسابقات قهرمانی آسیا مالزی بود که اختلافات بین ارباب سرمربی و پگاه زنگنه مربی تیم ملی بالا گرفت؛ اختلافاتی که باعث کنار رفتن زنگنه از تیم ملی شد.
داستان به جایی رسید که حتی بلافاصله بعد از رفتن مربی، ارباب گزینه‌های جدیدش را رو کرد؛ فاطمه قاسمی و ستاره موسوی به عنوان دستیاران ارباب معرفی شدند تا در آستانه بازی‌های آسیایی حواشی بیشتر از این دامان تیم ملی را نگیرد. اما درحالی که همه فکر می‌کردند پرونده این داستان مختومه شده است، در اتفاقی عجیب زنگنه به اردوی تیم ملی بازگشت تا همه شوکه شوند.
با بازگشت زنگنه به تیم ملی، کادرفنی تیم ملی بانوان ۴نفره شد تا همان‌طور که ارباب قبلاً هم گفته بود‌برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو تقویت شود.
هرچند این موضوع چیزی از عملکرد پرسش برانگیز فدراسیون کاراته در حل این اختلاف و جمع شدن بموقع ماجرا آن هم در آستانه بازی‌های حساس آسیایی کم نمی‌کند.
بعد از شنیدن بازگشت زنگنه با او تماس گرفتیم اما او جواب نداد تا این‌طور به نظر برسد که تمایلی برای صحبت در این باره ندارد.
 افسانه باقری سرپرست نایب رئیسی فدراسیون کاراته اما در این زمینه گفت: «شرایطی به وجود آمده بود که نیاز به زمان داشت تا برطرف شود. قبل از قهرمانی آسیا گفته بودیم که بعد از این مسابقات کادرفنی تیم ملی یا تغییر خواهد کرد یا تقویت می‌شود که در این مقطع بهترین روش تقویت کادرفنی با حضور دو مربی بود. فکر می‌کنم اگر یکی از این دو مربی بود حواشی بیشتر می‌شد و در نهایت صلاح بر بازگشت زنگنه بود. در این شرایط همه باید به فکر آرامش تیم ملی باشیم و فردی فکر نکنیم و به فکر منافع ملی باشیم.»
این داستان فعلاً ختم به خیر شد، اما امیدواریم با هنری که مسئولان فدراسیون کاراته از این به بعد به خرج می‌دهند، این داستان ختم به خیر شود و مثل یک زخم باز، زمانی دیگر سرباز نکند.
جستجو
آرشیو تاریخی