خرده خبر

 واترپلو در گروه مرگ هانگژو
تیم ملی واترپلوی ایران، دور مقدماتی بازی‌های آسیایی هانگژو در گروه مرگ قرار گرفت. واترپلوی ایران که سومی بازی‌های آسیایی 2018 را یدک می‌کشد، دیروز با قرعه‌کشی رقابت‌ها، دور مقدماتی با تیم‌های کره، تایلند و چین در گروه A باید مسابقه بدهد؛ قرعه‌ای سخت که به نظر خیلی از کارشناسان شانس کمی برای صعود به دور دوم رقابت‌ها دارد. تیم‌های سنگاپور، قزاقستان، هنگ‌کنگ و ژاپن هم در گروه B بازی‌ها با هم رقابت می‌کنند. تیم ملی واترپلو بعد از بحرانی که پشت سر گذاشت، اوضاع آرامی دارد و ملی‌پوشان تمریناتشان را انجام می‌دهند و امروز برای اردوی 12 روزه به صربستان می‌روند. ترکیب تیم ملی در اردوی بعدی تیم در گرجستان مشخص می‌شود.

 
می‌خواهم جزو 10 نفر اول جهان باشم
هستی رضایی ملی‌پوش موتور کراس ایران، دلش می‌خواهد دومین حضورش در قهرمانی جهان را با دهمی تمام کند. او که سال قبل با قهرمانی خاورمیانه، در قهرمانی جهان نفر بیستم شده بود، می‌خواهد امسال نتیجه بهتری بگیرد: «حضور دوباره در قهرمانی جهان، اتفاق خیلی خوبی است. من پارسال با قهرمانی در خاورمیانه به قهرمانی جهان رفتم، اما امسال با تیم وارد مسابقات می‌شویم که این مسأله خیلی متفاوت و لذتبخش است. من سال قبل، نفر بیستم شدم و حالا قول می‌دهم نتیجه بهتری بگیرم. فکر می‌کنم بتوانم جزو ۱۰ نفر برتر جهان شوم. من هیچ وقت حاضر نمی‌شوم پرچم کشور را کنار بگذارم و ایران را دوست دارم.»

 
کانوپولویی‌ها دیروز به آب زدند
تیم کانوپولوی ملوان نداجا نماینده ایران در مسابقات قهرمانی آسیای  سنگاپور دیروز در دریاچه آزادی به آب زد. شایگان خیراللهی، امین کاظمی، محمدعلی ملایی، رضا بیگی، امیرحسین زمانی، محمدرضا جمشیدیان ثالث، میلاد جعفری، آرشام حیدرپور، محمدصالح سلطانی، محمدصدیق حشمتیان، امیرمحمد فتاح‌پور، محمد کلهر، محمد ویرانی و رامین غیاثوند کانوپولویی‌های اردونشین هستند که برای 14 روز زیر نظر مهرگان خیراللهی سرمربی، محمدرسول آقایی روانشناس، فریدون عزیزی ماسور مربی تیم در دریاچه آزادی تهران تمرین می‌کنند. این تیم آبان ماه در مسابقات قهرمانی آسیای سنگاپور شرکت می‌کند.


مجمع فدراسیون همگانی در انتظار
اعضای مجمع انتخابات فدراسیون ورزش همگانی برای انتخاب  رئیس جدید ، همچنان در انتظار تأیید کاندیداهاست. در حالی که انتخابات ریاست  فدراسیون امروز به ریاست سینا کلهر برگزار می‌شود ، اما  هنوز صلاحیت علی خلیلی و یحیی داودی دو کاندیدایی که  کمیسیون تطبیق سوابق مدیریتی وزارت ورزش و جوانان آنها را از بین 5 کاندیدا تأیید کرده، توسط مراجع ذیصلاح نهایی نشده است.

 
تیم ملی هاکی زنان به عمان رفت
تیم ملی هاکی زنان برای اولین حضور در  رقابت‌های  قهرمانی آسیا  عصر دیروز به عمان رفت.  زهرا رشیدیان، حنانه شفیعی، ترانه سلیمانی، فائزه پشتدار، المیرا پوپاش، فاطمه بابازاده، فاطمه مولایی، پانیا عباسی، زهرا رضازاده و فاطمه قادری 10 هاکی‌باز ایرانی حاضر در عمان هستند که 6 روز قبل از شروع رقابت‌ها در اردوی مشترک تمرین می‌کنند. البته سفر تیم ملی هاکی به عمان به معنای حضور در قهرمانی آسیا نیست و  ارزیابی کادر فنی در اردوی تدارکاتی مشترک با عمان شرط حضور تیم در قهرمانی آسیاست. مریم کریمی، سمیرا یادگاری و زینب ترکاشوند مربیان همراه تیم هستند.


انتقال مگوایر به وستهم منتفی شد
انتقال 30 میلیون پوندی هری مگوایر به وستهم پس از تعلل بیش از حد مدافع انگلیسی برای خروج از منچستریونایتد،  منتفی شد. از دید باشگاه لندنی،  مگوایر برای تصمیم گرفتن بیش از حد زمان صرف کرد و به همین دلیل آنها حالا به دنبال گزینه جدیدی برای تقویت خط دفاعی می‌گردند. مگوایر از مدتی قبل با وستهم به توافق شخصی رسیده بود اما ملی‌پوش انگلیسی برای گرفتن غرامت از منچستریونایتد آن قدر آنها را معطل کرد که منصرف شدند. هری مگوایر اخیراً پس از صعود منچستریونایتد به لیگ قهرمانان اروپا با یک افزایش دستمزد قابل توجه رو‌به‌رو شده بود و در وستهم نمی‌توانست این دستمزد را دریافت کند. ظاهراً این بازیکن برای خروج از اولدترافورد 7 میلیون پوند می‌خواهد.

جستجو
آرشیو تاریخی