پسرجوان در دادسرا:

نامزدم مرا از طبقه چهارم پایین انداخت

گروه حوادث دختر جوان که متهم است با همدستی خواهرش، نامزد خود را از پنجره طبقه چهارم به پایین انداخته، بزودی محاکمه می‌شود.

یک سال قبل  پیکر خونین و نیمه جان پسر جوانی که در پیاده رو افتاده بود به بیمارستان منتقل شد. همسایه‌های این پسر به مأموران گفتند: چند ماه قبل این پسر خانه‌ای در ساختمان ما اجاره کرد و قرار بود بزودی ازدواج کند و با همسرش به نام مژگان آنجا ساکن شوند اما امروز صدای مشاجره و دعوا شنیدیم و بعد هم این پسر از پنجره سقوط کرد.
در ادامه بررسی‌ها مشخص شد روز حادثه مژگان و خواهرش و مردی غریبه در خانه این پسر بوده‌اند، بنابراین با دستگیری آنها مژگان بازداشت شد و گفت: مدتی قبل جهیزیه‌ام را به خانه نامزدم بردم اما یک روز بعد با هم دعوایمان شد و او مرا از خانه بیرون کرد.
من که کینه او را به دل گرفته بودم چند روز بعد همراه خواهرم و یک مرد جوان به  نام امین به خانه او رفتیم. ما او را کتک زدیم اما خودش یکباره از پنجره بیرون پرید. ما هم وسایل خانه را جمع کردیم و به خانه پدرم بردیم.
سه ماه بعد از این ماجرا پسر جوان از کما خارج شد و علیه نامزدش شکایت کرد.
وی در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه با مژگان دعوایم شد و او از خانه رفت اما  چند روز بعد همراه خواهرش و یک مرد غریبه به خانه‌ام آمد. آنها تا سرحد مرگ مرا کتک زدند و از پنجره اتاق  به بیرون پرتاب کردند.
پرونده متهمان  برای رسیدگی به شعبه ۱۳ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا بزودی به جرم آنها رسیدگی شود.
جستجو
آرشیو تاریخی