قاتل پسر 11 ساله ادعای دیوانگی کرد

گروه حوادث/ مرد شرور که به اتهام تعرض و قتل پسر 11 ساله پای میز محاکمه ایستاده بود، مدعی شد به بیماری اعصاب و روان مبتلاست.
به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، رسیدگی به این پرونده از تابستان سال 1400 با مراجعه زن و مرد جوانی به اداره پلیس البرز مبنی بر ناپدید شدن پسر 11 ساله شان آغاز شد.
مادر این کودک گفت: ما در محله چهارباغ زندگی می‌کنیم پسرم صبح برای بازی از خانه خارج شد و دیگر برنگشت. دوستانش می‌گویند مرد جوانی به بهانه خریدن خوراکی او را با خودش برده است. یک ماه از این ماجرا گذشته بود که مردی در تماس با مأموران پلیس گفت: من در خیابان چهارباغ سوپرمارکت دارم. یکی از دوستانم به من گفت یک ماه قبل پسر نوجوانی را ربوده و پس از آزار و اذیت او را کشته است. با اطلاعاتی که این مرد به مأموران داده بود مأموران منوچهر ۲۵ ساله را ردیابی و بازداشت کردند و وی در همان ابتدا به آزار و قتل پسر 11 ساله اعتراف کرد و گفت که جسد پسر بچه را در بیابان‌های حاشیه کرج رها کرده است. با کشف جسد و تکمیل تحقیقات پرونده برای رسیدگی به شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.

در دادگاه چه گذشت
در ابتدای جلسه پدر و مادر مقتول برای متهم درخواست قصاص کردند. سپس متهم به جایگاه رفت و گفت: من اتهام آزار و اذیت و قتل را می‌پذیرم اما من بیماری اعصاب و روان دارم.مدتی بود به خاطر بی‌پولی داروهایم را مصرف نکرده بودم. به همین خاطر کنترلی بر رفتارم نداشتم.در پایان جلسه قضات، متهم را به کمیسیون پزشکی قانونی معرفی کردند تا کارشناسان درباره وضعیت سلامت روان وی اظهار نظر کنند.

 

جستجو
آرشیو تاریخی