۸ هزار و ۴۳۰ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شدند

بین‌الملل

62666
۸ هزار و ۴۳۰ فلسطینی در کرانه باختری بازداشت شدند

باشگاه حمایت از اسیران فلسطینی، جدیدترین آمار شهروندان فلسطینی‌ بازداشت شده در کرانه‌باختری، به‌دست نظامیان رژیم صهیونیستی، از آغاز «عملیات طوفان الاقصی» در هفتم اکتبر تاکنون را، اعلام کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، باشگاه حمایت از اسیران فلسطینی در گزارش خود آورده است: رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر گذشته و همزمان با آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون ۸هزار و ۴۳۰ فلسطینی را در کرانه‌باختری بازداشت کرد.

این باشگاه تاکید کرد: اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم اشغالگر با شدیدترین و بی‌رحمانه‌ترین مجازات در طول تاریخ مواجه هستند.

باشگاه حمایت از اسیران فلسطینی افزود: اشغالگران جنایت‌های وحشیانه و خطرناک علیه اسرا مرتکب شدند که منجر به شهادت دست‌کم ۱۶ نفر از آن‌ها شد. اشغالگران همچنان به جنایت ناپدید سازی قهری در نوار غزه ادامه می‌دهد.

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرده است که از ۷ اکتبر ۲۰۲۳ (۱۵ مهرماه ۱۴۰۲) تاکنون بیش از ۴۸۰ شهروند فلسطینی نیز در مناطق مختلف کرانه باختری به شهادت رسیده‌اند.

این درحالی است که وزارت بهداشت فلسطین ساعاتی پیش و با گذشت ۲۰۰ روز از آغاز جنگ رژیم صهیونسیتی علیه نوار غزه اعلام کرد که از هفتم اکتبر تاکنون ۳۴ هزار و ۱۸۳ فلسطینی در غزه شهید و ۷۷ هزار و ۱۴۳ نفر دیگر مجروح شده اند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل