بهادری جهرمی: الگوی نظامی غرب را در حمله به غزه می‌بینیم

سیاست

64090
بهادری جهرمی: الگوی نظامی غرب را در حمله به غزه می‌بینیم

ظهر روز پنجشنبه، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، در آیین نکوداشت روز معلم که در شهر گلپایگان، حضور پیدا کرده و به سخنرانی پرداخت.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، ظهر روز پنجشنبه، بهادری جهرمی، سخنگوی دولت، در آیین نکوداشت روز معلم که در شهر گلپایگان برگزار شد، حضور پیدا کرد و به سخنرانی پرداخت.

سخنگوی دولت در تبیین اهمیت جایگاه معلمان گفت: در وصف اهمیت معلمی همین بس که خدای رحمان و رحیم در نعمت معلم دادن به انسان منت گذاشته است. اینکه کشور ما در آینده به چه سمتی خواهد رفت را شما معلمان مشخص میکنید؛ زیرا الگوی رشد و توسعه در اقتصاد، فرهنگ، تاریخ، سیاست و در همه ساعات زندگی به دست شما معلمانی است که به میدان آمده تا انسان بسازید.
وی با تأکید بر اولویت‌دهی دولت سیزدهم به آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بر همین اساس است که طی دوسال و نیم اخیر بیشترین میزان توجه و اختصاص سهمیه برای تربیت معلم انجام شده است.
سخنگوی دولت با اشاره به پیشرفت فناوری و تأثیر آن بر آموزش و پرورش تصریح کرد: دنیای جدید آموزش و پرورش هوش مصنوعی و ظرافت است و معلم این نسل نمی‌تواند عقب‌تر از زمان باشد؛ بلکه باید چند گام جلوتر و در عین حال اخلاق‌مداری و مشارکت را آموزش دهد.
بهادری جهرمی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه آموزش و پرورش پس از انقلاب اسلامی تصریح کرد: میزان باسوادی در کشور ما پیش از انقلاب ۳۷ درصد و در بانوان ما ۲۵ درصد بود. اما اکنون نرخ باسوادی ما بیش از ۹۷ درصد و از میانگین جهانی بیشتر است.
سخنگوی دولت اضافه کرد: الگوی توسعه در نظام اسلامی ما مبتنی بر تربیت و تزکیه است و نه تنها در عرصه معلمی و آموزش و پرورش بلکه در همه عرصه ها، حتی عرصه نظامی توسعه و رشد ایران اسلامی متفاوت است.
وی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: الگوی نظامی غرب را این روزها در حمله وحشیانه صهیونیستها به غزه و کشتار زن و کودک و بیمار داریم می بینیم. اما جنس رشد نظامی ما با سایر نقاط در تعارض است و از انسانیت دفاع میکند و این نماد اخلاق است.
بهادری جهرمی با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: عملیات نظامی ایران صد در صد غرورآفرین، رسمی و دیپلماتیک بود. در حالی است که همه قدرتهای نظامی جهانی دست به دست هم داده بودند که از این رژیم تا به دندان مسلح در برابر ایران اقدام دفاعی ایران پیشگیری کنند؛ اما کشور ما با آمادگی کامل از منظر اخلاقی و نظامی اقدام کرد و تنها اهداف نظامی را هدف قرار داد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست