سناتور جمهوری‌خواه: آمریکا پولی برای حمایت از اوکراین ندارد

بین‌الملل

64529
سناتور جمهوری‌خواه: آمریکا پولی برای حمایت از اوکراین ندارد

«سناتور رند پال»، سناتور جمهوری‌خواه، حمایت مالی از اوکراین توسط دولت «جو بایدن» را محکوم کرد و گفت: دلیل اصلی من برای مخالفت با ارسال پول به اوکراین این است که ما هیچ پولی نداریم.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، رند پال در این مصاحبه ضمن محکوم کردن بایدن و مک کانل گفت: دلیل اصلی من برای مخالفت با ارسال پول به اوکراین این است که ما هیچ پولی نداریم. پول را باید قرض کرد. در واقع ما یک تریلیون دلار به چین بدهکار هستیم و آنها یک تریلیون دلار از بدهی ما را خریدند. ما باید از چین پول قرض کنیم تا آن را به اوکراین بدهیم.

پال همچنین در این مصاحبه گفت که مک‌کانل و دولت بایدن به اوکراینی‌ها گفته‌اند که مهم نیست چه می شود، اما آنها در نهایت به ناتو می پیوندند.

این سناتور خاطرنشان کرد: در حالیکه این تنها موضوعی است که می توان از آن برای آوردن اوکراین به پای میز مذاکره استفاده کرد.

بایدن جدیدترین بسته حمایتی به اوکراین را در قالب یک بسته کمک اضطراری خارجی ۹۵ میلیارد دلاری در ماه گذشته به امضا رساند که شامل ۶۱ میلیارد کمک به کی‌یف است. این بسته حمایتی پس از ماه‌ها تاخیر و گمانه زنی در مورد توقف حمایت واشنگتن از کی‌یف در نهایت به تائید کنگره آمریکا رسید.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل