سیل مشهد| ۲۲۰ حادثه از ابتدای بارندگی تا کنون / سیلاب پل انقلاب مشهد قربانی گرفت

جامعه

65980
سیل مشهد| 220 حادثه از ابتدای بارندگی تا کنون / سیلاب پل انقلاب مشهد قربانی گرفت

وقوع سیل در استان خراسان رضوی در اثر بارندگی بی سابقه تا کنون در دو منطقه خیابان سیدی و میدان انقلاب خسارات فراوانی را به همراه داشت و ۷ نفر جان خود را از دست داده‌ و چند نفر هم مفقود شده‌اند.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین، رضا عباسی در گفت‌وگویی در خصوص آخرین وضعیت مشهد پس از بارش اظهار کرد: میزان بارش در مشهد بسیار قابل توجه بود. در همین مدت کوتاه تقریبا ۳۸ میلی‌متر بارندگی داشتیم. از ابتدای بارش تاکنون ۲۲۰ مورد اعلام حادثه مرتبط با بارندگی داشتیمو

وی افزود: این بارندگی موجب آب‌افتادگی در زیرگذر میدان جهاد، بلوار نماز و پل شهید عباسپور شد. شدت بارش بسیار زیاد بود که مشکل داریم اما همکاران شهرداری مشغول هستند تا مشکل را برطرف کنند.

عباسی بیان کرد: در سطح استان در طرقبه- شاندیز بارش قابل توجهی داشتیم که متاسفانه ۲ خودرو گرفتار شدند. تگرگ قابل توجهی در این مناطق داشتیم که محصولات کشاورزی را از بین برده است. جاده انتهای سیدی دچار آب‌بردگی شده که با راهداری هماهنگ کردیم تا مرمت کنند.

غواصان و نجاتگران در حال جستجو هستند

وی با بیان اینکه تعداد خودروهای گرفتار در زیر آب مشخص نیست و همچنان همکاران در حال جستجو هستند گفت: دو جنازه در سیلاب پل انقلاب پیدا شدند. تعداد خودروهای گرفتار در زیر آب مشخص نیست و همچنان همکاران در حال جستجو هستند حدود ۱۰۰ غواص و نجاتگر سازمان آتش‌نشانی به همراه ۵۰ دستگاه خودرو در پل انقلاب درگیر عملیات بوده و همکاران ما بسیار درگیر هستند.


انتهای پیام/
منبع: ایسنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه