پیام‌ تسلیت مقامات قضائی برای شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش

جامعه

66615
پیام‌ تسلیت مقامات قضائی برای شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش

مقامات قوه قضاییه در پیامی شهادت «آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی»، «حسین امیرعبدالهیان»، وزیر امور خارجه، «آیت الله آل هاشم»، نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز، «مالک رحمتی» استاندار آذربایجان شرقی و دیگر همراهان را در سقوط بالگرد تسلیت گفتند.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین، در پیام حجت‌الاسلام والمسلمین حمزه خلیلی آمده است: حادثه دلخراش سقوط بالگرد و شهادت ناباورانه رئیس جمهور، وزیر امور خارجه، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، استاندار و همراهانشان، مایه تأثر و تأسف شد.

این پیام می‌افزاید: شهادت خادم الرضا حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و همراهان خدوم ایشان را به پیشگاه حضرت بقیّة‌الله‌ ارواحنا فداه، محضر رهبر معظم انقلاب و ملت بزرگ تسلیت عرض می‌کنم و به یقین نوشیدن شربت وصال و پوشیدن خلعت ذی قیمت شهادت در سالروز امام رئوف بر سفره عنایت و شفاعت امام رضا(ع)، پاداش یک عمر اخلاص، مجاهدت، ولایتمداری و خدمتگزاری بود.

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: اینجانب ضمن عرض تسلیت به بازماندگان و طلب صبر برای آن‌ها، حشر این شهیدان با اولیای الهی را از خداوند خواستارم.

پیام تسلیت سخنگوی قوه قضاییه

اصغر جهانگیر معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه و سخنگوی دستگاه قضا نیز در پیامی به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و همراهانش اظهار داشت: عروج روح بلند رئیس جمهور مردمی و خادم‌الرضا آیت‌الله دکتر ابراهیم رئیسی، وزیر امور خارجه و همراهان ایشان را به پیشگاه مقام معظم رهبری مدظله العالی و مردم شریف ایران تسلیت می‌گویم. بی‌شک ملت بزرگ ایران با وجود تجربه داغ‌ها و شهادت‌های فراوان آن هم در دوران خدمت و مسئولیت، صبر و بصیرت رویارویی با چنین حوادثی را دارند اما طبعاً این حادثه ناگوار و ناگهانی، همه ما را در غمی بزرگ فرو برده است که امید است در ذیل عنایات حضرت حق و بصیرت و رهبری دلسوزانه رهبر معظم انقلاب مدظله العالی از این حادثه ناگوار نیز عبور کنیم.

در پیام سخنگوی قوه قضاییه تصریح شده است: آیت‌الله رئیسی، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی کشورمان در دوران مسئولیت خود در جایگاه مقام اول اجرایی کشور، خالصانه و خادمانه به جز در راه خدمتگزاری قدمی برنداشت و در نهایت در روز میلاد امام هشتم به سوی حقتعالی شتافت. خداوند ایشان و همراهان شهیدشان را با سالار شهیدان محشور بفرماید. بی‌شک تمامی مسئولان نظام اسلامی در روزهای پیشرو تمام توان خود را برای اداره امور کشور به کار خواهند گرفت.

پیام تسلیت رئیس کل دادگستری استان تهران

علی القاصی مهر رئیس کل دادگستری استان تهران در پی شهادت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور ایران اسلامی و جمعی از همراهان ایشان، با صدور پیامی شهادت ایشان و همراهان را تسلیت گفت

در پیام رئیس کل دادگستری استان تهران آمده است: «بسم رب الشهداء و الصدیقینشهادت آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی، خدمتگزار صدیق ایران اسلامی و همراهان ایشان که در طول عمر بابرکت خود منشاء خدمات و تحول گسترده و شایانی در بخش‌های مختلف به‌خصوص دستگاه قضا و دولت بودند، عمیقا موجب تاثر گردید.ضایعه دردناک فقدان خادم‌الرضا و رئیس جمهور محبوب و مردمی ایران اسلامی را به رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی)، ملت شریف و بازماندگان و اعضای هیات دولت تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال برای آن روح بلند، هم‌نشینی با اولیا و انبیای الهی را مسالت دارم.»

آیت الله رئیسی؛ خادمی خستگی ناپذیر

رئیس سازمان پزشکی قانونی کشور در پیامی ضایعه دردناک شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان را تسلیت گفت.

در متن پیام تسلیت عباس مسجدی آرانی آمده است: شهادت خادم خستگی ناپذیر، رئیس جمهور محبوب و مردمی آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان در سانحه سقوط بالگرد در محدوده ورزقان آذربایجان شرقی دل ملت بزرگ ایران را به درد آورد. این شهید عزیز در طول سال های عمر پر برکت خویش مجاهدات و خدمات بی‌شماری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم شریف ایران ارائه داشت و در مسئولیت‌های خطیر خود در جایگاه‌های مختلف، بدون احساس خستگی و از عمق جان به مردم خدمت رسانی کرد و منشاء تحولات بسیاری در زمینه سازی خدمت صادقانه و بدون منت به مردم بودند.

حضور آن بزرگوار در سنگرهای خدمت، از جمله دستگاه قضایی و ریاست جمهوری مایه اعتماد رهبر معظم انقلاب (مدظله العالی) و آرامش و قوت قلب دوستداران انقلاب سربلند اسلامی بود.

در بخش دیگری از این پیام تسلیت تصریح شده است: شهید آیت الله رئیسی در عرصه‌های مختلف خدمت به مردم و ترویج فرهنگ و مبانی انقلاب فردی ساعی و تلاشگر بود و در همه عرصه‌ها عاشقانه و با تمام وجود برای خدمت به مردم و تأمین رفاه و آسایش آنان تلاش می‌ کرد و سرانجام نیز جان عزیز خویش را در مسیر ساخت و آبادانی ایران تقدیم و ردای شهادت به تن کرد.

این پیام می‌افزاید: بدون شک تحمل فقدان این مجاهد سخت کوش و مسئول عالی رتبه کشور و همراهان ایشان برای نظام و ملت سرافراز ایران بسیار دردناک و جانکاه خواهد بود اما یاد و خاطره خدمات ارزشمند و ارزنده ایشان در مسیر تعالی، پیشرفت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره در اذهان ملت قدرشناس ایران به یادگار خواهد ماند.شهادت خادم رئوف القلب امام رضا علیه‌السلام و سردار سرافراز عرصه خدمت، فدایی ملت و ولایت و رئیس جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت الله دکتر سیدابراهیم رئیسی و جمعی از همراهان و یاران صدیق ایشان را به پیشگاه قطب عالم امکان حضرت ولی عصر (ارواحنا له الفداء)، رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، عموم ملت بزرگ ایران، خانواده محترم و فرزندان داغدار این عزیزان و همه مسئولان و اعضای دولت انقلابی تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

ایران در سوگ شهادت مظلومانه خادم الرضا

مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه، با صدور پیامی شهادت مظلومانه حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی، رئیس جمهور فقید ایران اسلامی و هیات همراه ایشان را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر(عج)، رهبرمعظم انقلاب و ملت شهیدپرور ایران تبریک و تسلیت گفت.

در پیام تسلیت مرکز وکلا،کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه،آمده است: از دست رفتن سرمایه ها و ذخیره الهی برای مردم ایران داغی است که با هیچ مرهمی التیام نمی‌یابد اما چه چیز جز “شهادت” می‌تواند اجر مردان خدا و یاور مظلومان باشد. چگونه می‌توان انتظار داشت که خادم مخلص امام هشتم شیعیان عروجی به جز شهادت در روز میلاد مولایش داشته باشد.

این پیام می‌افزاید: خدمتگزاری که دغدغه‌اش درد مردم بود و با سادگی و بی‌آلایشی به احوالات اقشار ضعیف رسیدگی می‌کرد. آری؛ ایران «سید مظلومان و محرومان» خود را از دست داد اما مردان خدا نشان داده‌اند که حتی پس از شهادت هم برای حق طلبان و عدالت جویان اسوه و الگوی راه خواهند بود و اثرگذاری در تحقق آرمان‌های اسلام و انقلاب را با خونشان زنده نگه می‌دارند.

پیام تسلیت مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی

محمدرضا سلطانی مدیرعامل کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی نیز با صدور پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان، اظهار داشت: آن مرد الهی و خادم شایسته و واقعی ملت همه عمر پربرکت خویش را در راه خدمتگزاری به نظام مقدس اسلامی و اعتلای دین و انقلاب سپری کرد و بدون شک شهادت والاترین اجر و پاداش برای سال‌ها مجاهدت خالصانه و تلاش خستگی ناپذیر و جهادی این شهید عالی قدر عرصه مقدس خدمت بود و به یقین نام و یاد نیک این خدمتگزار صدیق و دلسوز نظام اسلامی برای همیشه در خاطر شریف مردم قدرشناس ایران باقی خواهد ماند.

سلطانی افزود: اینجانب به نمایندگی از هیأت مدیره کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با بیش از ۱۲۰۰ دفتر در سراسر ایران اسلامی، ضمن ابراز تاسف و تالم از این ضایعه تلخ و جانکاه، از درگاه خداوند متعال، رحمت و غفران واسعه برای رئیس جمهور فقید و دیگر شهیدان والامقام این سانحه و صبر جمیل و اجر جزیل برای مردم شریف ایران و خانواده مکرم و بازماندگان این عزیزان از دست رفته را مسألت می‌نمایم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه