«کتائب حزب‌الله» شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

سیاست

66730
«کتائب حزب‌الله» شهادت آیت‌الله رئیسی را تسلیت گفت

گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه ای اعلام کرد: ما شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه و هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت می‌گوییم.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، «کتائب حزب‌الله» عراق امروز (دوشنبه) در واکنش به شهادت رئیس‌جمهوری ایران، وزیر خارجه و هیأت همراه آنها در سانحه سقوط بالگرد، تاکید کرد که ملت ایران با اتحاد خود این مصیبت وارده را نیز پشت سر خواهند گذاشت.

گردان‌های حزب‌الله عراق در بیانیه خود اعلام کرد: ما شهادت آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور ایران، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر خارجه و هیأت همراه در سانحه سقوط بالگرد را تسلیت می‌گوییم. ملت بزرگ ایران که زیباترین درس‌ها را در عبور از شدیدترین چالش‌ها و بحران‌ها در سایه دولت قوی و استوار این کشور رقم زده‌اند، امروز در رویارویی با این مصیبت بزرگ متحد و به عزم و اراده و ایمان پایبند هستند.

حزب‌الله عراق تأکید کرد: مشکلات و محنت‌های امنیتی و بحران‌های اقتصادی که ایران با آن مواجه بوده، نتیجه محاصره ظالمانه آمریکا و بهای مواضع ایران است که همواره حامی ملت‌های مستضعفی بوده که استکبار جهانی از طریق طرح‌های جنایتکارانه در منطقه برای به زانو درآوردن آن‌ها تلاش می‌کند.

در پایان این بیانیه آمده است: ما از خداوند برای رئیس‌جمهوری مرحوم ایران و همراهانش رحمتی گسترده و برای خانواده‌هایشان و ملت ایران صبر می‌طلبیم.

پیش از این نیز مقامات سیاسی و حزبی مختلف عراق شهادت آیت‌الله رئیسی و همراهانش را به ملت و رهبری ایران تسلیت گفته بودند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست