کریمی قدوسی: اثر شهادت «آیت‌الله رئیسی» متوجه خادمان مردم در سه قوه است

سیاست

67059
کریمی قدوسی: اثر شهادت «آیت‌الله رئیسی» متوجه خادمان مردم در سه قوه است

کریمی قدوسی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، گفت: اثر خاص شهادت «آیت الله رئیسی»، رئیس جمهور شهید کشورمان، متوجه خادمان مردم در سه قوه است.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، جواد کریمی قدوسی در حاشیه مراسم تشییع پیکر رئیس‌جمهور شهید و همراهان او، با اشاره به ویژگی های آیت الله سید ابراهیم رئیسی، گفت: از ویژگی‌های خاص او این بود که در سال‌های قبل از مسئولیت وی، بسیاری از فضایل مربوط به حکمرانی و حکمرانان کم رنگ شده بود و تقریبا بخشی از اخلاق حکمرانی در قوه مجریه از نهاد و تفکر امامت، به سمت فخرفروشی به ملت گرایش یافت!

وی افزود: آقای رئیسی در نقطه‌ای از تاریخ چنین مسئولیتی را بر عهده گرفت و در دوره ریاست جمهوری توانست بسیاری از فضایل انقلاب را به مردم برگردانند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با بیان اینکه به دلیل عدم موفقیت‌ها در سبک، شیوه و روشی که در مذاکرات برجام وجود داشت تقریبا مردم ناامید شده بودند و نگاهی توام با امید به آینده نداشتند، اظهار کرد: در چنین شرایطی او به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب شد و در این زمان بخش زیادی از اعتماد مردم به جایگاه دین و دینداری در حکمرانی برگشت.

کریمی قدوسی تصریح کرد: شهادت آیت الله رئیسی مابقی نابسامانی‌ها را به سامان می‌رساند و ما روزهای درخشانی را خواهیم دید.

وی با اشاره به پیام اصلی شهادت آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان، گفت: من یک هفته قبل در خدمت آقای امیرعبداللهیان بودم و خدمتشان عرض کردم که دوران شما، طلایی‌ترین دوران وزارت امور خارجه است، زیرا در مقطعی وزیر خارجه شدید که حماسه بزرگ جهانی «طوفان‌الاقصی» به وقوع پیوست و شما در عرصه سیاست خارجی مانند حاج قاسم سلیمانی عمل کردید.

نماینده مردم مشهد در مجلس تاکید کرد: اثر خاص شهادت آیت الله رئیسی در درجه اول متوجه خادمان مردم در سه قوه است که چگونه باید مسیر و مکتب او را ادامه دهند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست