توقف برنامه‌‌های تلویزیونی سوریه برای ادای دین به شهید رئیسی و همراهانش

بین‌الملل

67273
توقف برنامه‌‌های تلویزیونی سوریه برای ادای دین به شهید رئیسی و همراهانش

همزمان با اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه در پی شهادت شهید رئیسی و هیئت همراه، رسانه‌ها و تلویزیون سوریه با قطع برنامه‌های عادی خود به پوشش اخبار مربوط به این سانحه پرداختند.

به گزارش گروه بین‌المللی ایران آنلاین، همزمان با اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه در پی شهادت شهید سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران و هیئت همراه، رسانه ها و تلویزیون سوریه، با قطع برنامه های عادی خود به پوشش اخبار مربوط به این سانحه پرداختند.

حسام زیدان؛ تحلیلگر سیاسی: سفر آقای رئیسی به سوریه در سال ۲۰۲۳ و بازدید ایشان از برخی محلات دمشق و گفتگوی مستقیم با مردم، رابطه ای عمیق را میان ایشان و شهروندان سوری ایجاد کرده بود. علاوه بر این هر زمان شهید امیرعبداللهیان به دمشق سفر می کرد، مردم سوریه منتظر رویداد و خبری مسرت بخش بودند.

با انتشار خبر سقوط بالگرد حامل رئیس جمهور ایران و همراهان، شهروندان سوری ضمن تجمع برابر سفارت جمهوری اسلامی ایران در دمشق با قراردادن تاج گل و روشن کردن شمع همبستگی خود را با دولت و مردم ایران ابراز داشتند.

شهروند زن سوری: آرزو داشتیم به ایران می رفتیم و انجام وظیفه می کردیم، حضور در سفارت کمترین کاری است که با آن می توانیم با مردم ایران اظهار هم دردی کنیم.
 


انتهای پیام/
منبع: تسنیم
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل