ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل‌گهر

ورزش

67882
ترکیب احتمالی استقلال مقابل گل‌گهر

در چارچوب هفته بیست ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال،دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر فردا سه‌شنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

به گزارش گروه ورزشی ایران آنلاین، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال و در ورزشگاه آزادی، میزبان گل‌گهر سیرجان است.

دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر در چارچوب هفته بیست ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال، فردا سه‌شنبه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

تیم فوتبال استقلال هفته گذشته با توقف مقابل نساجی مازندران صدر جدول را از دست داد و در ۲ هفته پایانی دیگر سرنوشت قهرمانی دست این تیم نیست و باید منتظر لغزش پرسپولیس باشد تا بتواند به عنوان قهرمانی دست پیدا کند. استقلال در حال حاضر با ۶۱ امتیاز در رتبه دوم قرار گرفته است.

در مقابل گل‌گهر اصلا شرایط خوبی در سال جدید نداشته است. سیرجانی‌های هفته گذشته در یک دیدار جنجالی با نتیجه ۳ بر ۲ در خانه خود، مغلوب آلومینیوم اراک شدند و در حال حاضر با ۳۶ امتیاز در رتبه هشتم قرار دارند. گل‌گهر در سال جدید نتوانسته به برتری در لیگ برتر دست پیدا کند. آخرین برد این تیم در لیگ برتر به ۲۳ اسفند سال گذشته برمی‌گردد، جایی که شاگردان اوزونیدیس موفق شدند با نتیجه یک بر صفر صنعت نفت آبادان را مغلوب کنند.

گل‌گهر در سال جدید تاکنون ۷ دیدار در لیگ‌ برتر انجام داده که حاصل آن‌، ۳ تساوی و چهار شکست بوده است. سیرجانی‌ها اصلا آمار خوبی در تقابل با استقلال نیز ندارند. این دو تیم تاکنون ۱۰ بار مقابل یکدیگر قرار گرفته‌اند که ۸ برتری سهم استقلال و تنها یک برد سهم گل‌گهر بوده و در نهایت یک دیدار نیز با نتیجه تساوی به پایان رسیده است.

دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک در سیرجان به پایان رسید، مسیح زاهدی موفق شد برای گل‌گهر گلزنی کند و تک گل استقلال را نیز کوین یامگا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. فصل گذشته هر دو دیدار رفت‌وبرگشت با برتری استقلال به پایان رسید. حالا شاگردان اوزونیدیس به دنبال کسب اولین برتری خود در سال جدید، آنهم مقابل استقلال هستند.

جواد نکونام برای این دیدار به غیر از کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور که به دلیل مصدومیت غایب خواهند بود، سایر بازیکنانش را در اختیار دارد. با این تفاسیر به نظر می‌رسد نکونام استقلال را با آرایش ۲-۳-۵ روانه میدان می‌کند. کاپیتان حسین حسینی بعد از اینکه نتوانست در هفته قبل دروازه استقلال را بسته نگه دارد در این دیدار انگیزه بالایی برای ثبت شانزدهمین کلین‌شیت فصل خود دارد.

رافائل سیلوا، ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان ۳ مدافع مرکزی استقلال را در این دیدار تشکیل می‌دهند. صالح حردانی از جناح راست و ابوالفضل جلالی از جناح چپ، فول‌بک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود. روزبه چشمی، آرش رضاوند و جلال‌الدین ماشاریپوف خط هافبک استقلال را تشکیل می‌دهند و جلوتر از آن‌ها مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو، ۱۱ بازیکن منتخب نکونام را برای این دیدار تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی استقلال تهران:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، روزبه چشمی، ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان، مهدی مهدی پور، زبیر نیک نفس، آرش رضاوند، جلال الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار ورزش