نتانیاهو: جنگ تا پیروزی ادامه دارد

بین‌الملل

67895
نتانیاهو: جنگ تا پیروزی ادامه دارد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: من آماده پایان دادن به جنگ قبل از رسیدن به همه اهداف آن نیستم، پرچم تسلیم را بالا نخواهم برد و تا پیروزی به جنگ ادامه خواهیم داد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) بار دیگر بر اصرار این رژیم بر ادامه جنگ در نوار غزه و قتل و کشتار غیرنظامیان تاکید کرد.

 «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پاسخ به انتقادها از وی به دلیل شکست در جنگ غزه گفت: صداهایی را می‌شنوم که توانایی رسیدن به پیروزی را انکار می‌کنند و به آنها می‌گویم که هدف، شکست حماس و بازگرداندن افراد ربوده شده (اسرای صهیونیست در نوار غزه) است.

وی از دیدار با خانواده‌های اسرای صهیونیست سخن به میان آورد و گفت: به آنها قول دادم که از هیچ تلاشی برای بازگرداندن اعضای خانواده‌شان به خانه دریغ نکنم و به همین دلیل از اواخر دسامبر تاکنون پنج درخواست از تیم مذاکره کننده مبنی بر گسترش اختیارات آن دریافت و با آنها موافقت کردم.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تقلا برای کاهش فشارهای خارجی و داخلی بر خود به دلیل مانع تراشی در مسیر دستیابی به توافق و همچنین مقصر جلوه دادن مقاومت فلسطین در این زمینه، مدعی شد: یحیی السنوار تنها کسی است که مانع آزادی افراد ربوده شده است، نه من. السنوار خواهان تسلیم اسرائیل است و این مساله موجودیت آنها را تهدید می‌کند. باید به حماس فشار وارد شود و ما این کار را انجام می‌دهیم و با قدرت در شمال، مرکز و جنوب نوار غزه می‌جنگیم.

وی بار دیگر پس از حدود هشت ماه جنگ بی‌نتیجه به رجزخوانی پرداخت و ادامه داد: من آماده پایان دادن به جنگ قبل از رسیدن به همه اهداف آن نیستم، پرچم تسلیم را بالا نخواهم برد و تا پیروزی به جنگ ادامه خواهیم داد؛ چراکه هیچ جایگزینی برای پیروزی قاطع وجود ندارد.

نتانیاهو در بخش دیگری از اظهاراتش به هدف قرار دادن غیرنظامیان در اردوگاه آوارگان در رفح اذعان کرد و در این باره گفت: روز گذشته یک اشتباه فاجعه بار در رفح رخ داد و ما در حال بررسی آن هستیم.

نتانیاهو در حالی بر اصرار خود به ادامه جنگ و دستیابی به اهداف متوهمانه خود تاکید کرده است که با گذشت حدود هشت ماه از آغاز تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از حدود هشت ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل