توقیف ۵ هزار خودروی حادثه‌ساز در تهران

جامعه

68025
توقیف ۵ هزار خودروی حادثه‌ساز در تهران

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ هزار خودروی متخلف به دلیل تخلفات حادثه ساز توقیف شده است.

به گزارش گروه جامعه ایران آنلاین، سرهنگ علی اصغر شریفی در خصوص آمار توقیفات در سال ۱۴۰۳ در شهر تهران گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۳ تاکنون آمار توقیف تخلفات حادثه ساز خودروها حدود ۵ هزار وسیله نقلیه بوده است.

وی افزود: در همین مدت آمار توقیف خودروهایی که اقدام به پوشش پلاک کرده‌اند حدود ۳ هزار وسیله نقلیه و تعداد خودروها و موتورسیکلت‌های توقیفی که فاقد مدارک مانند فاقد گواهینامه و بیمه نامه معتبر بوده‌اند حدود هزار وسیله نقلیه بوده است.

سرهنگ شریفی گفت: همچنین آمار توقیف وسایل نقلیه‌ای که بالای یک میلیون تومان خلافی داشته‌اند حدود هزار خودرو و موتورسیکلت بوده است.

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ بیان داشت: نحوه ترخیص وسایل نقلیه به این صورت است که مالک و یا متصرف قانونی به پلیس +۱۰ مراجعه کرده و نیازی به حضور فیزیکی در ستادهای ترخیص نیست. اگر در مراکز پلیس +۱۰ مشکلات مالکیتی و نقص مدارک وجود داشته باشد کاربر این مرکز فرد را به ستاد ترخیص ارجاع می‌دهد و نکته مهم این است که مشکل باید قانونی و قابل رفع باشد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه