سقوط اتوبوس به دره در پاکستان/ ۲۹ نفر کشته شدند

بین‌الملل

68060
سقوط اتوبوس به دره در پاکستان/ 29 نفر کشته شدند

مقامات پاکستان اعلام کردند بر اثر سقوط یک اتوبوس از جاده به دره عمیق در جنوب غربی این کشور، دستکم ۲۹ نفر کشته شدند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، در یک سانحه تاسف بار رانندگی در پاکستان در روز چهارشنبه 29 نفر جان باختند و 20 نفر نیز زخمی شدند.

 مقامات پاکستان روز چهارشنبه گفتند بر اثر سقوط یک اتوبوس از جاده به دره عمیق در جنوب غربی این کشور، دستکم 29 نفر کشته شدند.

این تصادف در شهر باسیمه در ایالت بلوچستان در حالی رخ داد که اتوبوس به سمت کویته در حرکت بود.

اسماعیل منگل، یکی از مقامات محلی گفت: «راننده در یک پیچ در منطقه کوهستانی در حال حرکت بود که خودرو کنترل خود را از دست داد و به دره سقوط کرد.»او گفت: «در حال بررسی علت این حادثه هستیم.»

راننده بر اثر جراحات وارده در بیمارستان جان باخت و بیش از 20 نفر دیگر مجروح شدند.سه زن و دو کودک از جمله جان باختگان این حادثه هستند.دفتر نخست‌وزیر پاکستان نیز در بیانیه‌ای تاسف و اندوه عمیق خود را در مورد این حادثه تلخ ابراز کرده است.

تصادفات جاده‌ای با تلفات زیاد در پاکستان رایج است زیرا اقدامات ایمنی و آموزش رانندگی ضعیف است و زیرساخت های حمل و نقل اغلب فرسوده است.

چندی قبل نیز دستکم 17 زائر در تصادف هنگام عزیمت به زیارتگاهی در ایالت بلوچستان کشته و 41 نفر مجروح شدند. در ژانویه گذشته نیز 41 نفر بر اثر انفجار اتوبوس ه مملو از کانتینرهای نفت جان باختند.

منبع: فارس


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل