روایت رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از گلایه‌هایی که شهید رئیسی بروز نداد+فیلم

سیاست

68541
روایت رئیس شورای اطلاع رسانی دولت از گلایه‌هایی که شهید رئیسی بروز نداد+فیلم

رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گلایه هایی که شهید رئیسی بروز نداد را در یک برنامه تلویزیونی روایت کرد.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، رئیس شورای اطلاع رسانی دولت گلایه هایی که شهید رئیسی بروز نداد را روایت کرد. بخشی از اظهارات سپهر خلجی، دبیر شورای اطلاع رسانی دولت به شرح زیر است:

* از همان روز های نخستی که آیت الله رئیسی مسئولیت ریاست قوه مجریه را بر عهده گرفت، جریان سنگینی علیه ایشان در رسانه‌های خارج از کشور و امتداد آن در رسانه‌های داخلی با بسیج کردن همه ظرفیت‌ها علیه ایشان و‌ دولت انقلابی دست بکار شد و تمام تلاش خود را بکار گرفت تا از هیچ‌کاری دریغ نکند؛ از تهمت و تخریب و اتهام گرفته تا طعن و‌ تمسخر ولی هیچ کدام از اینها باعث نشد آیت الله رئیسی متوقف شود.

* از نزدیک شاهد اتفاقات زیاد و ظلمی که به شهید رییسی از سوی شخصیت‌ها و افرادی که امروز برای ایشان پیام می‌دهند و سخنرانی می‌کنند، بودم. سینه‌ام صندوقچه اسرار است.

* یکی از ویژگی‌های آیت الله رییسی ولایت باوری بود، گاهی به ایشان عرض می‌کردیم در ملاقات‌های پیوسته‌ای که با رهبر انقلاب دارید برخی از این بی‌اخلاقی‌ها را عنوان‌ کنید، ایشان اِبا داشتند و می‌فرمودند هر موقع حضرت آقا را می‌بینم که لبخندی بر لب دارند به خود اجازه نمی‌دهم حرفی بزنم خاطر ایشان مکدر شود.

* تصویر زلالی که از ایشان شکل گرفت و‌ مردمی که به صحنه آمدند نشان داد جریانی که در سطح رسانه و غیر رسانه به صورت پیوسته تلاش در تخریب ایشان داشتند، موفق نشد.

* اخیرا جریانی علیه دولت دست بکار شده بود و جمعی از اعضای دولت مصرانه از آیت الله رئیسی درخواست کردند در مقابل این جریانی که به ناحق علیه دولت شکل گرفته واکنش نشان دهند، در آخرین جلسه هیات دولت ایشان فرمودند از من نخواهید کاری را انجام دهم‌ که می‌دانم خلاف خواسته رهبر انقلاب است و‌ من در مقابل تمام اتفاقاتی که می‌افتد به شیوه شهید مظلوم بهشتی رفتار می‌کنم، سکوت، سکوت که‌ ویدیوی این قسمت از سخنان ایشان بعد از شهادتشان منتشر شد.

 

 


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست