جهاد اسلامی: جنایت «المواصی» بیانگر بی‌توجهی اشغالگران به قوانین بین‌المللی است

بین‌الملل

71880
جهاد اسلامی: جنایت «المواصی» بیانگر بی‌توجهی اشغالگران به قوانین بین‌المللی است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین جنایت وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «المواصی» واقع در «خان یونس» را بیانگر بی توجهی این رژیم به تمامی قوانین بین المللی ارزیابی کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، در بیانیه جنبش جهاد اسلامی آمده است: قتل عام وحشتناک که توسط رژیم صهیونیستی انجام شد، بیانگر اصرار و تصمیم دشمن برای ادامه جنگ نسل‌کشی علیه ملت فلسطین است.

این جنبش تاکید کرد: ادعاهای رژیم اشغالگر درباره هدف قرار دادن فرماندهان مقاومت، مُهر تاییدی بر قصد عمدی برای ارتکاب این جنایت است.

در ادامه این بیانیه آمده است: این جنایت همچنین تأیید می‌کند که رژیم اشغالگر تمامی میثاق‌ها و قوانین بین‌المللی را نقض می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی امروز با بمباران شهر خان یونس در جنوب نوار غزه دست کم ۷۱ نفر را شهید و ۲۸۹ نفر دیگر را زخمی کرد.

این منطقه در جنوب نوار غزه، محل اسکان هزاران آواره فلسطینی بود که هدف بمباران جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت.

« استفان دوجاریک» سخنگوی سازمان ملل پیشتر اعلام کرده بود که هیچ جا در غزه امن نیست و تلاش‌های بیشتری باید انجام شود تا از غیرنظامیان محافظت شود. ما به توقف فوری درگیری‌ها نیاز داریم تا چرخه خشونت برای مردم غزه متوقف شود و کمک‌های بشردوستانه به آنها برسد.

براساس آمار وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه، در نتیجه حملات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) تاکنون بیش از ۳۸ هزار فلسطینی شهید و بیش از ۸۸ هزار نفر دیگر زخمی شده‌اند.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل