پلیس راهور: معابر تهران خلوت است / با احتیاط برانید

جامعه

72208
پلیس راهور: معابر تهران خلوت است / با احتیاط برانید

رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه معابر شهر خلوت است، به رانندگان توصیه کرد: فریب خلوتی معابر را نخورند، با سرعت مطمئنه و احتیاط برانند چراکه حادثه همیشه در کمین است.

به گزارش گروه جامعه ایران آنلاین از پلیس راهور پایتخت، سرهنگ علی‌اصغر شریفی روز پنجشنبه افزود: با رصد مرکز کنترل ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت تردد خودروها نشان از معابر و بزرگراههایی خلوت در سطح شهر تهران و احتمال تصادفات بخاطر افزایش سرعت ها توسط برخی از رانندگان دارد.

وی ادامه داد: برخی رانندگان ممکن است با دیدن خلوتی معابر، قصد سرعت و سبقت جهت زودتر رسیدن و یا قصد انجام حرکات نمایشی و لایی کشی دارند که به این دسته از رانندگان توصیه می شود فریب خلوتی معابر را نخورند چرا که همیشه حادثه در کمین است.

به گفته سرهنگ شریفی، سرعت بالا همیشه خطر ساز و خطر آفرین است پس با رانندگان با رعایت قانون، همواره با سرعت مقرره در سطح معابر خلوت صبحگاهی و خلوت برانند.

وی گفت: معدود رانندگانی هستند که در هنگام خلوتی معابر اقدام به سرعت و سبقت های غیر مجاز می کنند که علاوه بر به خطر انداختن جان خود به دیگر رانندگان و شهروندان آسیب می رسانند البته که تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع ها و معابر و میادین شهر تهران به منظور کنترل سرعت ها و سبقت ها حضور دارند.

سرهنگ شریفی توصیه کرد: رانندگان از عجله و شتاب در معابر خلوت خودداری کرده و با سرعت مطمئنه برانند که اگر حادثه ای مقابل راننده روی داد و اگر خودرو و مانعی مقابل پیش آمد، بتواند خودروی خودرا به موقع متوقف و از برخورد پرهیز کند.


انتهای پیام/
منبع: ایرنا
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه