ضربه کاری گردان‌های القسام به اشغالگران در رفح

بین‌الملل

76430
ضربه کاری گردان‌های القسام به اشغالگران در رفح

گردان های شهید عزالدین القسام شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) امروز شنبه از وارد کردن یک ضربه کاری به ارتش رژیم صهیونیستی در شهر رفح در جنوب نوار غزه خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، گردان های القسام در بیانیه ای اعلام کرد که مبارزان این گردان ها دو منزل مسکونی را که نظامیان صهیونیست در آن موضع گرفته بودند، با چهار موشک ضد استحکامات و ضد نفر هدف قرار دادند.

در این عملیات که در محله «التنور» شهر رفح انجام شد، شماری از نظامیان دشمن کشته و مجروح شدند و بالگردهای رژیم صهیونیستی برای انتقال کشته ها و زخمی های دشمن در منطقه فرود آمدند.

رسانه های رژیم صهیونیستی نیز از یک حادثه خطرناک و سخت در رفح خبر دادند ولی به جزئیات آن اشاره ای نکردند.

گردان های القسام همچنین در عملیاتی دیگر در شرق محله التنور شهر رفح، یک بلدوزر نظامی از نوع « D۹» را با راکت «الیاسین ۱۰۵» هدف قرار داده و منهدم کردند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت حدود ۱۲ ماه از جنگ رژیم صهیونیستی علیه ساکنان نوار غزه، این جنگ که با دو هدف اعلام شده نابودی جنبش حماس و بازگرداندن اسیران صهیونیست در هفتم اکتبر۲۰۲۳ (۱۵ مهر ۱۴۰۲) به راه افتاد، تاکنون به اهداف خود نرسیده است.

این رژیم در ۳۵۲ روز جنایت ۴۱ هزار و ۳۹۱ شهروند فلسطینی در نوار غزه به شهادت رسانده و ۹۵ هزار و ۷۶۰ نفر دیگر هم مجروح کرده است. در پاسخ، رزمندگان فلسطینی در طول این مدت تلفات و خسارت های زیادی به ارتش رژیم صهیونیستی وارد کرده اند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل