مقاومت فلسطین: طوفان الاقصی تغییری استراتژیک در نبرد با رژیم اشغالگر بود

بین‌الملل

77375
مقاومت فلسطین: طوفان الاقصی تغییری استراتژیک در نبرد با رژیم اشغالگر بود

گروه‌های مقاومت فلسطین با صدور بیانیه‌ای به مناسبت نخستین سالروز عملیات طوفان الاقصی این عملیات را تغییری استراتژیک در روند نبرد با رژیم صهیونیستی ارزیابی کردند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، گروه‌های مقاومت فلسطین در بیانیه خود تاکید کردند: به ملت و مقاومت فلسطین که با پایداری آنها، برنامه‌های رژیم اشغالگر و پروژه‌های آن برای هدف قرار دادن هویت و حضور فلسطینی‌ها در سرزمین خود شکست خورد، درود می‌فرستیم.

گروه‌های مقاومت فلسطین تاکید کردند: عملیات طوفان الاقصی باعث تغییر استراتژیک درگیری با رژیم اشغال صهیونیستی شد و واقعیت آن را به همه جهان نشان داد. این عملیات در چارچوب حق طبیعی برای پاسخ به جنایات اشغالگران علیه ملت ما و مقابله با پروژه‌های آنها و حامیان این رژیم انجام شد.

در این بیانیه همچنین آمده است: ما به ملت خود اطمینان می‌دهیم که حال مقاومت با تمام گروه‌های آن خوب بوده و در همه جبهه‌ها و تمام محورهای جنگ با هماهنگی بالا در حال انجام عملیات است. این ملت فلسطین هستند که به تنهایی، حق تصمیم‌گیری درباره مرحله پسا جنگ را دارند و این موضوع فقط بر روی میز گفت‌وگوی فلسطینی‌ها مطرح است.

گروه‌های مقاومت اضافه کردند: با هرگونه ایده و تلاش برای ایجاد یک دولت جایگزین خارج از چارچوب اجماع ملی و تصمیم ملت فلسطین در روز بعد از جنگ به عنوان اشغالگر رفتار می‌شود. ما تأکید می‌کنیم که هیچ توافق یا معامله‌ای جز با دستیابی به خواسته‌های ملت ما برای متوقف کردن اشغالگری، عقب نشینی کامل از نوار غزه، باز کردن گذرگاه‌ها، شکستن محاصره، بازسازی و دستیابی به یک معامله جدی مبادله اسرا، حاصل نخواهد شد.

در این بیانیه آمده است: ما از مردم و مقاومت خود در کرانه باختری، قدس، اراضی اشغالی و تمام جبهه‌ها می‌خواهیم که مقاومت فراگیر به ویژه مقاومت مسلحانه را تشدید کنند و بیشتر در عملیات طوفان الاقصی مشارکت کنند. ما همچنین از ملت‌های عربی و اسلامی‌، دانشمندان، روحانیون‌، قبیله‌های عرب، اتحادیه‌ها، جنبش‌های مردمی، احزاب و جناح‌ها در همه جا دعوت می‌کنیم تا هرچه‌ سریعتر اقدام کنند و منافع اشغال گران را هدف قرار دهند.

گروه‌های مقاومت فلسطین در ادامه افزودند: ما خواستار یک گفت‌وگوی جامع ملی برای تکمیل خروجی‌های نشست های مسکو و پکن برای دستیابی به خواسته‌های ملت خود برای آزادسازی سرزمین فلسطبن و تشکیل کشور فلسطینی به پایتختی قدس هستیم.

گروه‌های فلسطینی همچنین در پایان بیانیه خود تاکید کردند: ما به جبهه‌های حمایت از مردم خود که نام خود را در سمت روشن تاریخ ثبت کرده‌اند، درود می فرستیم.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل