ال‌کلاسیکوی داغ

پرسپولیس-سپاهان ؛‌امروز ۱۹:۳۰

ال‌کلاسیکوی داغ

پرسپولیس دست خالی از جام حذفی برگشته و یک جام را به باد داده است. مدافع عنوان قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی یکی از دو جام را به شکل حیرت‌آوری از دست داده و حالا چشم به ادامه لیگ و رقابت با استقلال دوخته تا با جبران اختلاف یک امتیازی و لغزش رقیب دیرینه، دوباره برای رسیدن به صدر جدول گام بردارد.

ورزش

حمایت نصفه و نیمه از امیری!

این بار از استوری همگانی سرخ ها خبری نبود

حمایت نصفه و نیمه از امیری!

تساوی ۴-۴ پرسپولیس برابر آلومینیوم در جام حذفی که با شکست سرخپوشان پایتخت در ضربات پنالتی همراه شد، نتیجه‌ای بود که بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال، به خصوص پرسپولیسی‌ها انتظار رخ دادن آن را نداشتند اما وحید امیری پنالتی آخر قرمزها را بد زد و احمد گوهری آن را مهار کرد تا اراکی‌ها برای صعودشان، فریاد شادی سر دهند.

ورزش

علاقه درویش به دایی، تنها مانع ادامه با اوسمار

فعلاً تصمیم پرسپولیس برای تمدید با مرد برزیلی تغییری نکرده اما...

علاقه درویش به دایی، تنها مانع ادامه با اوسمار

باشگاه پرسپولیس ازحدود سه هفته قبل بحث تمدید قرارداد با اوسمار ویرا را کلید زد. با نتایج خوب اوسمار در شروع راهش به عنوان سرمربی پرسپولیس مدیران این باشگاه ماجرای تمدید قرارداد با او را کلید زدند اما شکست و حذف در جام حذفی این پروژه را تا حدودی تحت تأثیر قرار داد.

ورزش

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

بیرانوند به بازی با سپاهان می‌رسد؟

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

ورزش

باخت پرسپولیس در ضربات پنالتی

اوج هیجان جام حذفی در اراک رقم خورد

باخت پرسپولیس در ضربات پنالتی

آلومینیوم و پرسپولیس از ساعت ۱۸:۱۵ دیروز در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک، برگزارکننده یکی از دیدارهای مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی بودند.

ورزش