آینده دبروینه و سیلوا چه خواهد شد؟

خط هافبک منچسترسیتی در ابهام

آینده دبروینه و سیلوا چه خواهد شد؟

خط هافبک منچسترسیتی که در حال حاضر از قدرت و انسجام بالایی برخوردار است، با ابهامات بزرگی در مورد آینده دو ستاره خود، کوین دبروینه و برناردو سیلوا، روبه‌رو شده است. شایعات حاکی از علاقه بارسلونا به جذب دبروینه و تمایل سیلوا به ترک سیتی، آینده این تیم را در هاله‌ای از ابهام فرو برده است.

ورزش

اوج هیجان در آلیانس آرنا

بایرن مونیخ – رئال مادرید، نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا

اوج هیجان در آلیانس آرنا

امشب یکی از هیجان‌انگیزترین بازی‌های باشگاهی فوتبال اروپا و جهان در شهر مونیخ و ورزشگاه آلیانتس آرنا برگزار می‌شود.

ورزش

آقای گل در حوالی پرسپولیس

قرارداد علیپور با ژیل ویسنته تمام شد

آقای گل در حوالی پرسپولیس

علی علیپور مهاجم تیم ژیل‌ویسنته در آخرین بازی ژیل‌ویسنته مقابل تیم اورکا ۶۰دقیقه در ترکیب تیمش حضور داشت؛ دیداری که در آن تیم ژیل‌ویسنته میزبان بود اما نتوانست در پایان نود دقیقه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی دو-دو برسد‌.

ورزش

بهتر از این نمی‌شد!

بیستمین قهرمانی اینتر در سری A با پیروزی مقابل رقیب دیرینه

بهتر از این نمی‌شد!

اینتر میلان تبدیل به دومین تیم در پنج لیگ برتر اروپایی شد که قهرمانی خود را پیش از پایان فصل قطعی کرد. پیش از این بایرلورکوزن در آلمان این موفقیت را کسب کرده بود و تکلیف سه لیگ انگلیس، فرانسه و اسپانیا نیز هنوز مشخص نشده است که البته تا حد زیادی می‌توان شانس قهرمانی را به پاری سن ژرمن و رئال مادرید در فرانسه و اسپانیا داد.

ورزش

محبی در تیم روستوف روسیه ماندنی شد

محبی در تیم روستوف روسیه ماندنی شد

ایجنت فعال فوتبال روسیه گفت: محبی نمایش قابل توجهی در روسیه داشت و علاوه بر روستوف به یک عنصر اصلی در تیم ملی فوتبال ایران نیز تبدیل شد. اطمینان دارم که وی در سطح باشگاهی همچنان پیشرفت خواهد کرد و یک سال دیگر در روستوف می‌ماند

ورزش