کشف ۵۲۰ جسد از ۷ گور دسته جمعی در غزه

کشف ۵۲۰ جسد از ۷ گور دسته جمعی در غزه

تاکنون در نوار غزه هفت گور دسته‌جمعی کشف شده که مدفن صدها شهید فلسطینی است و تمام آنها نیز در اطراف بیمارستان‌هایی کشف شدند که دولت صهیونیستی مدعی شده بود حماس زیر آنها پایگاه نظامی دارد؛ سه گور در بیمارستان الناصر، یک گور پیرامون بیمارستان کمال عدوان و سه گور هم در بیمارستان الشفا. در تازه‌ترین رویداد، رئیس بخش اورژانس بیمارستان الشفا خبر از کشف سومین گور دسته‌جمعی در بیمارستان الشفا داد. دفتر رسانه‌های دولتی غزه اعلام کرد که تاکنون ۵۲۰ جسد از ۷ گور دسته‌جمعی در ۳ بیمارستان مختلف غزه کشف شده است.

بین‌الملل

انتفاضه جدید در راه است

انتفاضه جدید در راه است

شدت کشتار و جنایات رژیم صهیونیستی طی ۸ ماه گذشته و بخصوص طی یک هفته اخیری که حمله به رفع را آغاز کرده است، سبب شده که شاهد سلسله وقایعی در حوزه‌های میدانی، سیاسی، دیپلماتیک و همچنین اجتماعی باشیم. در تازه‌ترین مورد اکنون موتور کشتار صهیونیست به روشن شدن موتور انتفاضه جدید در کل فلسطین منجر شده است و در همین راستا گروه‌های فلسطینی از اهالی کرانه باختری، قدس و سرزمین‌های اشغالی خواستند که انتفاضه گسترده‌ای را در حمایت از نوار غزه و نجات شهر رفح به راه بیندازند.

بین‌الملل

رفح در آتش

رفح در آتش

اصرار رژیم صهیونیستی در تداوم حملات به شهر رفح، نه تنها بحران انسانی و نظامی را برای آن به‌دنبال داشته که در عرصه سیاسی و دیپلماتیک هم بر روند مذاکرات تبعات مخرب جدی گذاشت و در نهایت شامگاه پنجشنبه اعلام شد، گفت‌و‌گوها بر سر تبادل اسرا و اجرای آتش بس به توقف کامل رسید.

بین‌الملل

توقف، تعلیق یا تزویر؟

توقف، تعلیق یا تزویر؟

در حالی که نگرانی محافل سیاسی امریکا با منشأ بی‌نتیجه بودن حمله فراگیر رژیم صهیونیستی به رفح، سبب بروز مواضع ظاهری چون تهدید به توقف ارسال تسلیحات به رژیم شده که گویا در واقعیت امر، امریکا برنامه پر کردن خشاب ارتش صهیونیستی را همچنان در دستور کار خود دارد.

بین‌الملل