
معاون وزیر امور خارجه ایران در اظهاراتی تصریح کرد: «ما نمیتوانیم درحالی که مردم ایران روزانه آماج بمباران قرار میگیرند، مذاکره کنیم. ما برای چیزی التماس نخواهیم کرد، ما درحال دفاع از خودمان هستیم.»

یک مقام کاخ سفید با توجیه تهدیدات دونالد ترامپ، رئیسجمهوری آمریکا اذعان کرد که این تهدیدات برای فشار بیشتر به ایران و بازگشت فوری به میز مذاکره است.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع آگاه اعلام کرد تهران زیر فشار حملات مذاکرات صلح انجام نخواهد داد.

وزیرخارجه آلمان مدعی شد که آلمان، فرانسه و انگلیس آماده مذاکرات فوری با ایران بر سر برنامه هستهای این کشور هستند.

سفیر روسیه در آمریکا از برگزاری دور بعدی مذاکرات میان دو کشور در مسکو خبر داد.