ناصر قراگزلو

ناصر قراگزلو

گزارش

10825
بدنساز مراکشی پرسپولیس مانند مارکو است

شباهت دو مربی بدنساز زمان برانکو و گاریدو

بدنساز مراکشی پرسپولیس مانند مارکو است

بازیکنان پرسپولیس در چند جلسه تمرینی که زیر نظر مربی بدنساز مراکشی شان برگزار کرده اند از نحوه تمرینات مربی جدید ابراز رضایت کرده اند.

 
به گزارش ایران ورزشی، بازیکنان پرسپولیس از روز شنبه اولین جلسه تمرین خودشان را استارت زدند .در این تمرین جدید که زیر نظر گاریدو برگزار شد بیشتر بازیکنان پرسپولیس حضور داشتند.
اما نکته جالب این تمرین حضور مربی مراکشی و بدنساز پرسپولیس بود که تمرینات سخت و البته متنوع این مربی بدنساز آنها را به یاد مربی بدنساز تیمشان در زمان حضور برانکو یعنی مارکو انداخت.
 در زمان حضور برانکو هم بسیاری از کارشناسان فوتبال بخشی از قدرت بالای تیمی پرسپولیس را مرهون کار بدنسازی قوی مارکو می دانستند که به قولی حتی بازیکنان آن تیم را تبدیل به تیمی ۱۲۰دقیقه ای ساخته بود که بازیکنانش با قدرت بدنی بالایی می دویدند و تمامی خواسته های یحیی را در زمین پیاده می کردند.
شباهت سبک کاری مربی بدنساز مراکشی به مارکو هم موجب شده بود تا بازیکنان پرسپولیس از این ماجرا حرف بزنند و بگویند که مربی مراکشی هم تمرینات بدنسازی اش شبیه مارکو است و یاد آن دوران کار با مربی کروات خود را زنده ساخته و از اینکه باشگاه مربی بدنساز بسیار خوبی را در کنار گاریدو انتخاب کرده ابراز خشنودی کنند.

انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش