فوتبال ایران

6273
پایان رکورد صد در صد برد خانگی نکونام

پایان رکورد صد در صد برد خانگی نکونام

تساوی در دربی باعث شد استقلال رکورد صد در صد برد خانگی را از دست بدهد.

به گزارش ایران ورزشی، تقابل ۱۰۳ دو باشگاه در نهایت با تساوی بدون گل پایان یافت تا استقلال همچنان در صدر باقی بماند. هرچند که در صورت شکست خوردن استقلال هم این تیم همچنان صدرنشین باقی می‌ماند، اما تساوی در دربی بیشتر به سود سپاهان شد که در هفته‌های اخیر با باخت‌های پی در پی موجی از نا امیدی را در خود می‌دید، اما تساوی این بازی به سود زردپوشان شد تا احتمالا با برتری در بازی‌های عقب افتاده بتوانند دوباره به صدر جدول نزدیک شوند.
از سوی دیگر تساوی در این بازی موجب شد جواد نکونام رکورد صد در صد برد خانگی خود را از دست بدهد. سرمربی استقلال تا پیش از این بازی در تمام دیدار‌های خانگی خود موفق شده بود به برتری برسد، اما در شبی که استقلال میزبان این بازی نتوانست از امتیاز میزبانی خود نهایت بهرهرا ببرد و با تساوی میدان دربی را ترک کرد.
این نتیجه باعث شد آبی‌ها رکورد خود در کسب برد‌های پی در پی خانگی را از کف بدهند و آماری که جواد نکونام را متفاوت جلوه داده بود، از میان برود.

در واقع این ناکامی را اوسمار، سرمربی کروات پرسپولیس به استقلال تحمیل کرد برای اولین بار در ورزشگاه آزادی استقلال با تساوی میدان را ترک کند. البته در بازی رفت دربی هم استقلال با رقیب سنتی مساوی شد اما در آن بازی استقلال میزبان نبود. 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران