منهای فوتبال

9359
والیبال ایران لاله‌ها را پرپر کرد

دومین بازی هفته سوم لیگ ملتها هم به کام ایران

والیبال ایران لاله‌ها را پرپر کرد

تیم ملی والیبال در دومین بازی هفته سوم لیگ ملتها، با انتقام از هلند مدعی، بازنده ساخت.

به گزارش ایران ورزشی؛ تیم ملی والیبال ایران بعداز ناکامی در دو هفته اول، هفته سوم لیگ ملتها با غولهای المپیکی؛ آمریکا، هلند ، فرانسه و آلمان بازی دارد. این تیم اما هفته آخر دور مقدماتی را جور دیگری بعنی با شکست 3-2 آمریکا، شروع کرد و  امروز هم به نیمیر عبدالله و تیمش رحم نکرد و برد. با نتیجه 3-2 و امتیازات 25-22 ،22-25، 25-21، 20-25 و15- 10.

تیم ایران  که موتورش خیلی دیر روشن شده، اما برای دفاع از اعتبارش بدجوری یقه غولها را گرفته است. ملی پوشان ایران در بازی با هلند ، چک او را زدند با برد 25- 22 ست اول بازی. ست دوم هم همه چیز پایاپای پیش رفت تا امتیاز 8 ، اما اشتباهات زیادی ایرانی ها کار دستشان داد و از طرف دیگر هلند با اتکا بر توانمندی نیمیر و سرویس های بی نظیرش بر بازی مسلط شد و با نتیجه 22-25 اولین ست را به نام خود زد.

اما ایران که برای پیروزی به میدان امده بود در ست سوم با درخشش امین اسماعیل نژاد، پوریا حسین خانزاده و آرمان صالحی ست سوم را هم با نتیجه 25-21 تمام کرد تا ست چهارم تعیین کننده باشد. تیم پیمان اکبری که با پیروزی 3 امتیازی فاصله ای نداشت، در ست چهارم تا امتیاز 13-13 خوب پیش رفت اما این بار هم اشتباهات فردی کار دستشان داد و با برد هلند با نتیجه 25-20 رویای اولین پیروزی 3 امتیازی هم پرید.

ملی پوشان اما در ست سوم اجازه خودنمایی به شاگردان پیاتزا ندادند و با نتیجه 15- 10 بردند تاتیم سرزمین لاله ها پرپر شود و  2 امتیاز شیرین روی امتیازاتشان بگذارند. تیم ملی والیبال با دومین برد شیرین ساعت 6:30 دقیقه صبح فردا به مصاف فرانسه می رود.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های منهای فوتبال