چرا تاج ابلاغ‌های افشاریان را امضا نمی‌کند؟!

تغییرات در کمیته داوران در راه است

چرا تاج ابلاغ‌های افشاریان را امضا نمی‌کند؟!

ابلاغ دو عضوی که قرار است به زودی به بدنه کمیته داوران تزریق شوند روی میز تاج خاک می‌خورد و همچنان آقای رییس هیچ واکنشی در این خصوص نداشته است. از اواخر فصل پیش گفته شد یدالله جهانبازی داور بازنشسته اهل شهر کرد و همچنین مسعود مرادی قرار است به عنوان دو عضو کمیته داوران مشغول به فعالیت شوند، اما از همان زمان به این لحظه همچنان این دو نفر پشت خط مانده و منتظر تصمیم نهایی تاج هستند.

فوتبال ایران

کلاس آنلاین هر هفته ای  برای داوران لیگ برتر

بدعت جدید در داوری بعد بازی پرسپولیس و نفت آبادان

کلاس آنلاین هر هفته ای برای داوران لیگ برتر

همه چیز از بازی پرسپولیس و نفت آبادان شروع شد . همان بازی که قضاوت آن را علی صفایی داور قمی لیگ برتر به عهده داشت. اشتباه این داور باعث شد تا پرسپولیس تک امتیاز این بازی را از آن خود کند ،اما کارشناسان داوری معتقد بودند صفایی به اشتباه بازیکن نفت را از بازی اخراج کرد و نباید برای پرسپولیس پنالتی می‌گرفت. سرو صدایی که بعد از این بازی گوش لیگ را کر کرد خودش دلیلی شد تا مسئولان کمیته داوران که در فصل جاری زیر فشار رسانه‌ها و باشگاه‌ها قرار دارند به فکر راه حلی باشند تا این اشتباهات را به حداقل برسانند

فوتبال ایران

دربی ۱۰۲ بدون وی ای آر

داوران لیگ برتر علم استفاده از سیستم ویدیویی را ندارند

دربی ۱۰۲ بدون وی ای آر

در آشفته بازار داوری لیگ هر چقدر به تاریخ بازی دربی نزدیک می‌شویم این استرس افزایش پیدا می‌کند که اشتباه داوری یک بار دیگر فاجعه نیافریند و همین مساله ذهنها را به طرف تکونولوژی می‌برد که اشتباهات را به حداقل می‌رساند و ورود سیستم ویدیویی این روزها به منزله معجزه ای می‌ماند که لیگ پر سرو صدای ما را نجات می‌دهد به همین دلیل هم طی روزهای گذشته شایعه شد که برای تک بازی دربی قرار است این سیستم به لیگ ورود کند!

فوتبال ایران

دربی ۱۰۱ هم با شش داور پر از حاشیه بود!

روی آوردن افشاریان به طرح منسوخ شده دنیا

دربی ۱۰۱ هم با شش داور پر از حاشیه بود!

نزدیک یک ماه به حساس ترین بازی نیم فصل اول یعنی دربی پایتخت باقی مانده است و از همین حالا رییس کمیته داوران که این روزها بشدت تحت فشار رسانه‌ها و باشگاه ها قرار دارد مدعی شده که قصد دارد برای دربی ۱۰۲ از داوران پشت دروازه استفاده کند! در شبی که افشاریان به دلیل استفاده از افراد خانواده و فامیل خود تحت فشار مجری صدا و سیما قرار گرفت، مدعی شد که از داوری‌های لیگ اصلا راضی نیست و تصمیم گرفته برای دربی از داوران پشت دروازه استفاده کند!

فوتبال ایران