روبیو بر تعهد آمریکا نسبت به امنیت امارات تاکید کرد
جهان
157060
مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا، در دیدار با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی ضمن تاکید بر پایبندی واشنگتن به امنیت امارات، درباره یادداشت تفاهم آمریکا و ایران، امنیت تردد در تنگه هرمز و راههای حفظ ثبات و آرامش در منطقه گفتوگو کرد.
مارکو روبیو وزیر امور خارجه آمریکا روز چهارشنبه با محمد بن زاید آل نهیان رئیس امارات متحده عربی دیدار و بر تعهد واشنگتن به امنیت این کشور حاشیه خلیج فارس تاکید کرد.
به گزارش ایرنا، دو طرف درباره اهمیت حفظ صلح و ثبات در منطقه» نیز رایزنی کردند.
تامی پیگوت سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد که روبیو از رهبری امارات قدردانی و بار دیگر بر تعهد واشنگتن نسبت به امنیت این کشور عربی تاکید کرد.
روبیو که در چارچوب یک سفر منطقهای شامل امارات، کویت و بحرین، وارد ابوظبی شده بود، امروز این محل را به مقصد کویت ترک کرد .
سفر منطقهای وی تا فردا پنجشنبه ادامه خواهد داشت.
انتهای پیام/