اسلام‌آباد: نگران تحولات خاورمیانه هستیم

بین‌الملل

61234
اسلام‌آباد: نگران تحولات خاورمیانه هستیم

پاکستان اعلام کرد که با نگرانی عمیق، تحولات خاورمیانه را دنبال می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، به نقل از روابط عمومی دفتر سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان، این کشور اعلام کرد که با نگرانی عمیق تحولات خاورمیانه را دنبال می‌کند.

در این بیانیه آمده است: پاکستان ماه‌هاست که بر ضرورت تلاش‌های بین المللی برای جلوگیری از گسترش خصومت‌ها در منطقه و برقراری آتش‌بس در غزه تاکید کرده است.

وزارت امور خارجه پاکستان با اشاره تلویحی به پاسخ گسترده موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی ایران به اقدامات تجاوزگرانه رژیم صهیونیستی، افزود: اسلام‌آباد در اوایل ماه جاری خطرات و پیامدهای ناشی از حمله اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه به عنوان تشدید تنش بزرگ در یک منطقه از قبل ناآرام را خاطر نشان کرده بود.

در این بیانیه آمده است: تحولات امروز پیامدهای فروپاشی دیپلماسی را نشان می دهد. همچنین این وضعیت بر پیامدهای جدی مواردی که شورای امنیت سازمان ملل قادر به انجام مسئولیت‌های خود در حفظ صلح و امنیت بین المللی نیست، تأکید می کند.

وزارت امور خارجه پاکستان تاکید کرد که اکنون تثبیت وضعیت و بازگرداندن صلح بسیار ضروری است لذا ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم که حداکثر خویشتنداری را به خرج دهند و به سمت تنش‌زدایی حرکت کنند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل