عامری در گفت‌وگو با «ایران آنلاین»:

آیت‌الله رئیسی ولایی‌ترین رئیس‌جمهور در تاریخ انقلاب بوده است

بهار خسروی

بهار خسروی

سیاست

66690
آیت‌الله رئیسی ولایی‌ترین رئیس‌جمهور در تاریخ انقلاب بوده است

دبیر کل جمعیت ایثارگران گفت: آیت‌الله رئیسی یکی از ولایی‌ترین رئیس‌جمهورها در تاریخ انقلاب بود که همواره سعی داشتند از نکاتی که مقام معظم رهبری ابلاغ می‌کردند تبعیت کامل داشته باشند.

محمدجواد عامری دبیر کل جمعیت ایثارگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایران آنلاین درباره شهادت آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور کشورمان گفت: شاید به جرات بتوانم بگویم آیت‌الله رئیسی یکی از ولایی‌ترین رئیس‌جمهورها در تاریخ انقلاب بوده است. ایشان سعی داشتند از نکاتی که مقام معظم رهبری ابلاغ می‌کردند تبعیت کامل داشته باشند.

وی در ادامه افزود: شهید رئیسی به شدت پرکار و وقفه ناپذیر بودند، یعنی تمام وقت خود را برای حل مشکلات مردم و کم شدن دغدغه‌های ملت گذاشته بودند. ایشان همچنین در صدد رفع مشکلاتی بودند که از دوران قبل مانده بود. رئیسی واقعا تمام هم و همت خود را به کار گرفته بود.

دبیر کل جمعیت ایثارگران اظهار کرد: قبل از انتخابات ریاست جمهوری جلساتی با ایشان داشتیم. ایشان فردی با اخلاق بودند که به نکات اخلاقی پایبندی بسیاری داشتند. با اینکه آن زمان رئیس قوه قضائیه بودند اما بسیار متواضعانه و خوش برخورد در جلسات حضور پیدا می‌کردند. شهادت حق آیت‌الله رئیسی بود. 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست