ادای احترام مردم چین به شهدای خدمت+ فیلم

بین‌الملل

67361
ادای احترام مردم چین به شهدای خدمت+ فیلم

معاون اول کنگره ملی خلق چین دفتر یادبود شهادت رئیس‌جمهور و همراهان ایشان را امضا کرد و شرکت‌کنندگان علاوه بر اهدای گل و ادای احترام دست‌نوشته‌هایی از خود به یادگار گذاشتند.

به گزارش گروه بین‌الملل ایران آنلاین، بنابر درخواست عموم مردم چین، علاوه بر گشایش دفتریادبود برای نمایندگی‌های خارجی، مراسم یادبود و ادای احترام به شهیدان آیت‌الله رئیسی، امیرعبداللهیان و دیگر همراهان شهید ایشان روز جمعه در سفارت ایران در پکن برگزار شد. 

لی هنگ جونگ، عضو دفتر سیاسی حزب حاکم و معاون اول کنگره ملی خلق چین کمیته دائمی کنگره ملی خلق چین در تاریخ ۴ خرداد ماه سال جاری برای تسلیت شهادت رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه فقید ایران، به همراه هیأتی از بخش‌های مختلف دولتی در سفارت جمهوری اسلامی ایران در چین حاضر شد و دفتر یادبود را به امضا رساند.

لی هنگ جونگ در ملاقات با سفیر ایران در چین درگذشت تاسف‌بار رئیس جمهور رییسی را عمیقاً به دولت و ملت ایران تسلیت گفت و اظهار داشت: دولت و مردم چین دوستی سنتی بین چین و ایران را گرامی می‌دارند و مایلند با طرف ایرانی برای ارتقای مشارکت جامع راهبردی دو کشور و ارتقای آن به سطح جدید همکاری کنند. 

محسن بختیار سفیر ایران در چین نیز با تشکر از لی هنگ جونگ بابت ابراز تسلیت و امضای دفتریادبود تاکید کرد که ایران متعهد به ارتقای همکاری‌های دوجانبه با چین است.

در این مراسم شرکت‌کنندگان علاوه بر اهدای گل و ادای احترام به ارواح شهدای خدمت، دست‌نوشته‌هایی را در یادبود این شهدای بزرگوار از خود به یادگار گذاشتند.
 

 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل