روند بازسازی داروخانه فوق تخصصی هلال‌احمر سرعت می‌گیرد

جامعه

70224
روند بازسازی داروخانه فوق تخصصی هلال‌احمر سرعت می‌گیرد

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در چهل و پنجمین جلسه شورای بهره وری سازمان تدارکات پزشکی، از تسریع روند بازسازی داروخانه فوق تخصصی هلال احمر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایران آنلاین، علیرضا عسکری مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی در چهل و پنجمین جلسه شورای بهره‌وری سازمان تدارکات پزشکی، از تسریع روند بازسازی داروخانه فوق تخصصی هلال احمر خبر داد.

وی بر تسریع طرح گسترش و نوسازی داروخانه فوق تخصصی تاکید کرد و گفت: در این خصوص می‌بایست تمام امکانات و ظرفیت‌های خود را به کار گیریم تا بتوانیم خدمات مطلوب‌تری به مراجعین و بیماران ارائه دهیم.

عسکری ادامه داد: انتظار داریم فرآیندهای مناسبی برای تحویل دارو به منظور رفاه حال مراجعین در نظر گرفته و اجرایی شود و برای انجام امور جاری نیز راه‌های ایمن را انتخاب کنیم همچنین تمهیدات و پیگیری لازم در جهت مدیریت زمان انتظار بیماران و ایجاد حسی امن و آرام در مراجعین محترم صورت پذیرد.

وی افزود: حوزه فناوری اطلاعات، توجه به انضباط مالی، رسیدگی و اصلاح امور و پیگیری جدی نظارت و حسابرسی داخلی و همچنین تدوین برنامه منظم برای بازدید ادواری از شرکت‌های تابعه باید در دستور کار قرار گیرد.


انتهای پیام/
منبع: مهر
دیدگاه ها
آخرین اخبار جامعه