سرلشکر سلامی: با دیپلماسی قدرتمند دولت و شجاعت شهید رئیسی به اسرائیل حمله کردیم

سیاست

67315
سرلشکر سلامی: با دیپلماسی قدرتمند دولت و شجاعت شهید رئیسی به اسرائیل حمله کردیم

فرمانده کل سپاه گفت: شهید رئیسی در عملیات وعده صادق واقعا شجاعت غیرقابل وصفی از خود نشان داد؛ با دیپلماسی قدرتمند دولت توانستیم به قلب ا‌ستکبار حمله کنیم و دستگاه دیپلماسی با قدرت امیرعبداللهیان به خوبی این مسئولیت را انجام داد.

به گزارش گروه سیاسی ایران آنلاین، سردار سرلشکر حسین سلامی در مراسم تشییع شهید موسوی در حمر عبدالعظیم حسنی با بیان اینکه خداوند ایثارگرترین انسان‌های خود را گلچین کرد، اظهار داشت: شهید رئیسی یک شخصیت الهی داشت و معیار یک رئیس جمهور کامل بود در شبانه‌روز دغدغه مردم را داشت و جلسات او تا نیمه‌های شب همه ادامه داشت.

وی با بیان اینکه شهید رئیسی در این دوران کوتاه ۳ ساله ریا‌ست جمهوری عرصه های وسیعی را برای ایان ساخت، افزود: شهید رئیسی کارخانه های تعطیل شده را احیا کرد، به روستاها سر کشید، ایران را از تحریم خارج کرد، او منزلت ‌بین‌المللی ایران را رشد داد.

سرلشکر سلامی با اشاره به حضور ۶۳ هیئت  خارجی برای وداع با پیکر شهید رئیسی تصریح کرد: شهید عبداللهیان در ودعه صادوق واقعا درخشید و در مقابل ابرقدرتها ایستاد و فهم سیاسی بالایی داشت و منطق ایران را در دنیا ترویج می‌کرد؛ این شهید واقعا متواضع بود.

وی از شهید آل هاشم نام برد و افورد: این شهید با مردم زندگی می‌‌کرد و زبان دل آنها بود؛ استاندار شهید خستگی ناپذیر بود و نمونه یک عنصر اجرایی قدرتمند بود.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه شهید موسوی را بیش از ۱۵ سال می‌شناسم، ‌گفت: این شهید یک پاسدار فداکار بود و از جان گذشته و مهربان و مردم‌دار و خستگی‌ناپذیر بود؛ او برای جان فدا بودن رئیس جمهور پیشگام بود و بارها مجروح شد و با پای شکسته به در میدان بود.

وی با بیان اینکه شهید موسیو به پاسداری خود ایمان داشت، گفت: او در میدان عمل ‌جدی بود، گاهی اعضا و جوارحش پاره می‌شد اما برای مردم از همه چیز می‌گذشت.
 


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار سیاست