مقامات ارتش اسرائیل: نمی‌توان با حمله به یمن، بازدارندگی ایجاد کرد

بین‌الملل

72399
مقامات ارتش اسرائیل: نمی‌توان با حمله به یمن، بازدارندگی ایجاد کرد

مقامات ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کردند که نمی‌توان با حمله به یمن بازدارندگی ایجاد کرد؛ زیرا ممکن‌ است با این کار موجب تشدید حملات انصارالله به سرزمین‌های اشغالی شوند.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، روزنامه صهیونیستی «تایمز اسرائیل» طی گزارشی درباره سردرگمی مقامات صهیونیست در قبال حملات ارتش یمن به سرزمین های اشغالی، نوشت که روسای بخش های مختلف ارتش رژیم اسرائیل در نشست های خصوصی اعلام کرده‌اند که نمی توان در مقابل حملات انصارالله یمن، بازدارندگی ایجاد کرد.

این رسانه صهیونیستی به تاکید انصارالله یمن بر پاسخ قاطع به حملات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود که مقامات ارتش این رژیم معتقدند که اساسا انصارالله یمن هرگونه تقابل را با تقابل جواب می دهند و نمی توان با حمله به آنها، بازدارندگی ایجاد کرد.

تایمز اسرائیل، گسترش جنگ علیه غزه به کل منطقه را نگرانی دیگر مقامات صهیونیست عنوان و اضافه کرد که اسرائیل نگران است که پاسخ متقابل به حملات انصار الله، تنش ها در منطقه را تشدید کند.

هواپیماهای رژیم صهیونیستی عصر روز شنبه ۳۰ تیر ۱۴۰۳ شهر بندری الحدیده در غرب یمن را مورد حمله هوایی قرار دادند.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی، این حمله توسط ۲۰ جنگنده اف ۳۵ و حامل صدها تن مواد منفجره انجام شده است.

همچنین به گزارش رسانه‌های یمنی، جنگنده‌های رژیم اشغالگر در این حمله یک مخزن نفت را هدف قرار دادند که منجر به وقوع آتش سوزی گسترده‌ای در مناطق اطراف آن شد.

یک مقام آمریکایی در گفت وگو با وبگاه صهیونیستی «واللا» حمله جنگنده‌های اف ۳۵ اسرائیلی به الحدیده را تائید و این حملات را در واکنش به حمله پهپادی به تل‌آویو برشمرد.

به گفته این مقام آمریکایی، حمله توسط رژیم اسرائیل و در پاسخ به حمله پهپادی روز جمعه یمن به تل آویو صورت گرفت.

نیروهای مسلح یمن بامداد جمعه ۲۹ تیر ماه با پهپاد جدید و تهاجمی «یافا» به شهر اشغالی تل‌آویو حمله کرد که در نتیجه آن یک صهیونیست کشته و هشت نفر نیز زخمی شدند.

ارتش و نهادهای اطلاعاتی رژیم صهیونیستی ساعتی پس از این حادثه سکوت و اعلام کردند که در حال بررسی موضوع هستند. این نهادها ساعت ها پس از انتشار بیانیه نیروهای مسلح یمن، این حمله را تایید کردند.

این پهپاد رادارگریز، پس از ورود به حریم هوایی تل‌آویو، یک ساختمان را در نزدیکی سفارت آمریکا در این منطقه هدف قرار داد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل