حزب‌الله شهادت شیخ نبیل قاووق را تایید کرد

بین‌الملل

76998
حزب‌الله شهادت شیخ نبیل قاووق را تایید کرد

حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای شهادت شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی این جنبش را تایید کرد.

به گزارش گروه بین الملل ایران آنلاین، حزب‌الله اعلام کرد که شیخ قاووق در حمله رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسید.

مقاومت اسلامی لبنان در بیانیه خود اعلام کرد: رهبری حزب‌الله به مقاومت، امت مجاهد و حوزه‌های علمیه لبنان و خارج از کشور شهادت شیخ نبیل قاووق را تسلیت می‌گوید.

در بیانیه حزب‌الله آمده است: عالم و مبارز شیخ نبیل قاووق در نتیجه حمله خائنانه صهیونیست‌ها به منطقه «الشیاح» ضاحیه بیروت به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

در این بیانیه همچنین اعلام شد: نبیل قاووق در یگان‌های مختلف حزب‌الله مسئولیت‌های سازمانی فراوانی را برعهده گرفت. وی عالمی نبوی و مجاهدی بزرگ بود و پیوسته در میدان‌های جهاد، در کنار مجاهدان حضور داشت و عمر شریف خود را در میدان های جهاد و انفاق و ایثار گذراند.

حزب‌الله در ادامه شهادت این عالم مجاهد را امام زمان (عج)، مقام معظم رهبری و خانواده محترم و صبور ایشان تسلیت گفت.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که شیخ نبیل قاووق در حملات روز شنبه ارتش این رژیم به منطقه ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی شامگاه جمعه حملات جنایتکارانه‌ای را به ضاحیه جنوبی بیروت انجام داد که منجر به شهادت «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان شد.

حملات به ضاحیه جنوبی بیروت طی روز شنبه نیز ادامه یافت.

درپی این حمله، مقاومت اسلامی لبنان مواضع نظامی و شهرک‌های صهیونیست نشین در سرزمین‌های اشغالی را آماج حملات موشکی خود قرار داده است.

صبح امروز و در آخرین موج حملات موشکی حزب‌الله، پنج فروند موشک به منطقه «طبریه» در شمال سرزمین‌های اشغالی شلیک شد.

در همین راستا، «کارمیت والنسی» تحلیلگر صهیونیست در اندیشکده امنیت رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) در واکنش به ترور سید حسن نصرالله گفت: درست است که حزب‌الله بسیار ضربه سختی خورده است اما فراموش نکنیم که قدرت نظامی پیشرفته حزب‌الله و زرادخانه موشکی و راکتی آن همچنان موجود است.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار بین‌الملل