گزارش

10815
تمرینات سخت اینزاگی برای طارمی و همبازیانش

تمرینات سخت اینزاگی برای طارمی و همبازیانش

طارمی امروز صبح دومین جلسه تمرین خود در اینتر را پشت ‏سر گذاشت. جلسه‌ای که اینتر از آن به عنوان تمرین سخت و فشرده ‏زیر نظر اینزاگی یاد کرد. ‏

به گزارش ایران ورزشی، اولین تمرین تابستانی اینتر دیروز آغاز شد و مهدی طارمی بلافاصله بعد از امضای قرارداد رسمی با نراتزوری به تمرین با هم‌تیمی‌هایش ملحق شد.

امروز صبح طارمی برای دومین بار وارد آپیانو جنتیله، مجموعه تمرینی اینتر، شد تا دومین جلسه تمرینی خود با تیم جدیدش را پشت سر بگذارد. جلسه‌ای که از آن به عنوان تمرینی سخت و فشرده با سخت‌گیری‌های سیمونه اینزاگی یاد شده است.

در تصاویری که سایت اینتر از تمرین امروز منتشر کرده چندین تصویر مجزا از مهدی طارمی به چشم می‌خورد تا مشخص شود باشگاه قهرمان ایتالیا همچنان به ستاره ایرانی‌اش که تازه به خدمت گرفته علاقه‌ای ویژه دارد.

شبکه اسکای ایتالیا در گزارش خود گفت که تمرین امروز صبح بسیار دشوار و با سخت‌گیری مربیان بدنسازی و کادر فنی برگزار شده و از ساعتی دیگر جلسه دومی در بعد از ظهر آغاز خواهد شد.

البته در جلسه امروز اینتر غایبان زیادی به چشم می‌خورد چرا که بسیاری از ستاره‌های نراتزوری یا همچنان درگیر تیم‌های ملی خود در یورو یا کوپا هستند یا تیم‌هایشان به تازگی از این تورنمنت‌ها حذف شده و به تعطیلات رفته و به استراحت مشغولند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش