گزارش

13752
منچستریونایتد؛ روند بحرانی یا پروسه زمان‌بر؟

مگوایر ناجی تن هاخ شد

منچستریونایتد؛ روند بحرانی یا پروسه زمان‌بر؟

به گزارش ایران ورزشی، پس از شکست سه بر صفر خانگی منچستریونایتد مقابل تاتنهام که با انتقادات شدید رسانه‌ها و هواداران این تیم همراه بود، شاگردان اریک تن هاخ در هفته دوم لیگ اروپا میهمان پورتو بودند و این بازی پراتفاق، افزایش انتقادات به رویکرد فنی منچستریونایتد و کیفیت تیم در هفته‌های اخیر را به همراه داشت.

منچستریونایتد در این بازی ابتدا با دو گل رشفورد و هویلون از حریف خود پیش افتاد اما ضعف خط دفاعی این تیم، موجب بازگشت پورتو به بازی با سه گل زده شد. در ادامه بازی، منچستریونایتد با دومین اخراج برونو فرناندز در هفته اخیر ۱۰ نفره شد اما هری مگوایر یار تعویضی منچستریونایتد که در این فصل نیمکت‌نشین ماتیاس دلیخت شده، با گل خود در دقیقه ۱+۹۰ دومین تساوی منچستریونایتد در این فصل لیگ اروپا را رقم زد.

با وجود اینکه اریک تن هاخ در مصاحبه‌های خود مدام از پیشرفت و پروسه ساختن یونایتد صحبت می‌کند، نشانی از پیشرفت در سبک بازی این تیم و حل شدن مشکلات خط دفاعی در یونایتد وجود ندارد. از زمان قبول هدایت یونایتد توسط تن هاخ در سال ۲۰۲۲، یونایتد در ۲۴ بازی سه گل یا بیش‌تر دریافت کرده که بدترین آمار دفاعی بین تیم‌های لیگ برتری محسوب می‌شود. همچنین یونایتد در بازی با پورتو، برای چهارمین بار در یک مسابقه اروپایی خارج از خانه چهار گل دریافت کرد تا شیاطین سرخ در ۱۰ بازی اخیر اروپایی‌ خود، تنها به یک برد رسیده باشند. هنوز تکلیف تن هاخ روی نیمکت یونایتد مشخص نیست اما گفته می‌شود در صورت شکست مقابل استون ویلای آماده در مسابقه روز یکشنبه، مدیران یونایتد اخراج او را در دستور کار قرار می‌دهند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش