سیدعلی بلندنظر

سیدعلی بلندنظر

گزارش

13835
استون ویلا - منچستریونایتد؛ برای خودت وقت بخر

استون ویلا - منچستریونایتد؛ برای خودت وقت بخر

منچستریونایتد در روزهای بحرانی خود میهمان تیم آماده استون ویلا خواهد بود.

شاید فرصت آخر برای اریک تن‌هاخ باشد؛ مربی منچستریونایتد بشدت تحت فشار است که از بازی امروز عصر در زمین استون ویلا نتیجه خوبی بگیرد. شیاطین سرخ پنجشنبه‌شب برتری 2 بر صفر مقابل پورتو در لیگ اروپا را با تساوی 3 بر 3 عوض کردند یک روز بعد از آنکه تیم اونای امری با غلبه بر بایرن‌مونیخ یکی از بزرگترین شگفتی‌های لیگ قهرمانان را رقم زد.


احتمالاً چشمان تیزبین سر جیم راتکلیف بازی را از نزدیک تماشا می‌کند و یک نتیجه بد دیگر برای کوبیدن آخرین میخ بر تابوت مربی هلندی کافی خواهد بود. اوضاع برای تن‌هاخ خوب به نظر می‌رسید اما ضربه سر پپه و دو گل از سامو اومورودیون میهمان را در وضعیت بهتری قرار داد تا اینکه گل هری مگوایر جان شیاطین را نجات داد. این دومین بازی هفته قبل بود که یونایتد سه‌گل خورد. در باخت 3 بر صفر خانگی برابر تاتنهام برونو فرناندز به اشتباه اخراج شد و این تصمیم با تأخیر زیاد اصلاح و کارت قرمز نادیده انگاشته شد.


منچستریونایتد در چهار بازی آخرش در رقابت‌های مختلف نبرده و تا قبل از بازی‌های این هفته، در رده سیزدهم لیگ برتر قرار داشته. این تیم از 10 بازی اولش سه پیروزی به دست آورده و خیلی‌ها به اخراج تن‌هاخ رأی داده‌اند. می‌توانند دلخوش باشند که دو کلین‌شیت پیاپی در خانه کریستال پالاس و ساوتهمپتون داشته‌اند و بیش از سه سال است که سه‌بار پیاپی در زمین تیم‌های حریف دروازه‌شان را بسته نگه نداشته‌اند.


هری کین و رفقایش در تکرار فینال جام باشگاه‌های اروپای سال 1982 در برابر قدرت دفاعی ویلا حرفی برای گفتن نداشتند و جان دوران، تعویضی طلایی ویلا 9 دقیقه بعد از حضور در زمین تنها گل مسابقه را زد. تیم امری در شش تا از هفت مسابقه اخیرش برنده بوده ازجمله دوتا در لیگ قهرمانان و تنها استثنا تساوی 2 بر 2 هفته قبل مقابل ایپسویچ تاون بود که باعث شد نتوانند با لیورپول در صدرنشینی رقابت کنند.


به هر حال ویلا در هر چهار بازی قبلی‌اش مقابل یونایتد بازنده بوده و با گل دیرهنگام اسکات مک‌تأمینای در فوریه گذشته 2 بر یک به میهمان باختند و نتیجه مشابهی در بازی امروز می‌تواند وقت بیشتری برای مربی هلندی بخرد.

اخبار تیمی

زمان زیادی نگذشت از اینکه کارت قرمز و محرومیت سه‌جلسه‌ای برونو فرناندز لغو شود و دوباره کاپیتان شیاطین سرخ مقابل پورتو اخراج شد هرچند محرومیت آن به بازی‌های لیگ اروپا مربوط می‌شود. بنابراین بازیساز پرتغالی می‌تواند بازی کند اما لوک شاو، تایرل مالاسیا و لنی یورو نمی‌توانند و وضعیت میسون ماونت که مقابل تاتنهام آسیب دید، باید بررسی شود. کوبی ماینو هم در آن باخت سنگین آسیب دید و به نیمکت بازی پنجشنبه هم نرسید، شاید برای این بازی روی نیمکت باشد. مارکوس رشفورد یکی از بهترین چهل و پنج دقیقه‌های این فصل خود را داشت قبل از آنکه بین دونیمه تعویض شود، مربی هلندی گفت هدفش اجرای سیستم چرخشی بوده، او و آلخاندرو گارناچو می‌توانند در دو سمت خط حمله بازی کنند و آماد دیالو بیرون می‌ماند.


پیروزی برابر بایرن‌مونیخ برای ویلا پرهزینه بود و یاکوب رمزی به دلیل آسیب‌دیدگی ران در نیمه‌اول مجبور به ترک زمین شد، مثل آمادو اونانا که با مصدومیت همسترینگ زمین بازی را بعد از یک‌ساعت ترک کرد. لئون بیلی که به جای رمزی آمد هم مصدوم شد و امری در میان این سه به بازگشت اونانا خوشبین است. در نبود رمزی، شاید امری از جان دوران و اولی واتکینز، همزمان در خط حمله استفاده کند


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش