گزارش

14362
حضور گواردیولا در فوتبال ملی

پپ و احتمال جذابی که آن را تأیید کرد

حضور گواردیولا در فوتبال ملی

پپ گواردیولا احتمال حضور در فوتبال ملی به عنوان سرمربی را تایید کرد.

به گزارش ایران ورزشی، در هفته‌های اخیر و پیش از انتصاب توماس توخل آلمانی به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال انگلیس، شایعات زیادی مبنی بر حضور گواردیولا روی نیمکت سه‌شیرها مطرح شده بود، موضوعی که رسانه‌ها آن را به عنوان بزرگ‌ترین بمب خبری فوتبال انگلیس مطرح کرده بودند اما با حضور توخل، احتمال تمدید قرارداد گواردیولا با منچسترسیتی افزایش پیدا کرده است.

با این حال در نشست خبری پیش از دیدار منچسترسیتی با ولورهمپتون که روز یکشنبه برگزار می‌شود، گواردیولا بار دیگر از علاقه خود برای حضور در فوتبال ملی پرده برداشت و گفت: «پس از پایان دوران حضورم در منچسترسیتی علاقه دارم که هدایت یک تیم ملی را برعهده بگیرم. هنوز در مورد آینده‌ام با منچسترسیتی تصمیمی نگرفته ام. لطفا از از من در مورد انگلیس نپرسید چون توخل مربی انگلیس است. وقتی در مورد آینده‌ام تصمیم گرفتم به شما خواهم گفت. اگر تصمیم به جدایی بگیرم، فکر می‌کنم باشگاه گزینه آماده‌ای دارد، اگر در مورد مربی بعدی نظری از من بخواهند بدون شک به آنها خواهم گفت. در حال حاضر باشگاه تاریخی برای تصمیم‌گیری من تعیین نکرده است، اما آنها من را آزاد گذاشتند تا در زمانی که مناسب من است تصمیم بگیرم. من فقط روی کارم و مسابقات آینده متمرکز هستم.»

گفته می‌شود در صورت اثبات اتهامات سیتی در پرونده ۱۱۵ اتهام مالی با شکایت لیگ برتر، پپ گواردیولا برای اثبات وفاداری خود در تیم منچسترسیتی باقی می‌ماند و حداقل برای یک سال، قرارداد خود را تمدید می‌کند تا به مدت زمان ۱۰ سال حضور در این باشگاه برسد. حضور پپ گواردیولا با شیوه خاص تمرینات و سبک بازی خود در فوتبال ملی، می‌تواند یکی از جذاب‌ترین اتفاقات فوتبال جهان باشد. به ویژه با توجه به این موضوع که در فوتبال ملی، بازیکنان به اندازه فوتبال باشگاهی در اختیار سرمربی و کادر فنی نیستند و مربی مولفی مانند گواردیولا، کار راحتی برای پیاده کردن سبک بازی خود در زمین نخواهد داشت.


انتهای پیام/
دیدگاه ها