فوتبال ایران

1540
میلاد، سومین بازیکن ضعیف آ.ا.ک

حاجی‌صفی نبود، محمدی دورقمی شد

میلاد، سومین بازیکن ضعیف آ.ا.ک

میلاد محمدی که حضور ۸۶ دقیقه‌ای مقابل پانتولیکوس داشت با دریافت نمره ۶.۷ سومین بازیکن ضعیف آ.ا.ک بود.

به گزارش ایران ورزشی، در دیدار پایانی هفته چهاردهم سوپر لیگ یونان، تیم آ.ا.ک آتن که برخلاف سه مسابقه اخیرش در رقابت‌های داخلی و اروپایی، احسان حاجی‌صفی را در ترکیب اولیه نمی‌دید و جزء نفرات ذخیره داشت و میلاد محمدی را به‌عنوان مدافع چپ در زمین داشت، در ورزشگاه خانگی پانتولیکوس به مصاف این تیم رده سیزدهمی رفت.

یاران حاجی‌صفی و محمدی که در هفته‌های گذشته سوپر لیگ یونان فوق‌العاده کار کرده و سه پیروزی متوالی به دست آورده بودند، این بار نتوانستند به همین روند ادامه بدهند و در دیداری خارج از خانه مقابل پانتولیکوس متوقف شدند.آ.ا.ک آتن در شرایطی که می‌توانست با برتری مقابل پانتولیکوس صدرنشین سوپر لیگ یونان شود، با نتیجه دو بر دو متوقف شد تا 31 امتیازی شود و با یک امتیاز کمتر نسبت به پائوک، در رده دوم جدول این رقابت‌ها قرار بگیرد.

میلاد محمدی، مدافع ایرانی آ.ا.ک آتن که پس از سه مسابقه دوری از ترکیب دوباره به جمع نفرات اصلی بازگشته بود، حضور 86 دقیقه‌ای مقابل پانتولیکوس داشت و تعداد بازی‌های خود در فصل جاری سوپر لیگ یونان را به عدد 10 رساند. میلاد با دریافت نمره 6.7 سومین بازیکن ضعیف آ.ا.ک بود. احسان حاجی‌صفی، کاپیتان تیم ملی ایران هم پس از یک مسابقه مقابل آریس و دو دیدار برابر برایتون انگلیس و آژاکس هلند، در بازی با پانتولیکوس فرصت حضور در زمین را به دست نیاورد.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران