نمایش تازه ترین تجهیزات ورزشی سلامت محور و مکمل های ورزشی در تهران

اصناف و بازرگانی

287
نمایش تازه ترین تجهیزات ورزشی سلامت محور و مکمل های ورزشی در تهران

برای نخستین بار در ایران فعالان حوزه سلامت،ورزش،تندرستی و تناسب اندام در یک نمایشگاه بین المللی گردهم آمدند تا توانمندی های ایران در زمینه تولید تجهیزات ورزشی سلامت محور را در معرض دید عموم قراردهند.

به گزارش ایران و به نقل از روابط عمومی نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش،تندرستی،تناسب اندام،مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته ،این نمایشگاه از 15 شهریور ماه کار خود را آغاز کرده و تا 19 شهریور در مجموعه ایران مال در تهران میزبان بازدیدکنندگان است. 

در این نمایشگاه انواع تجهیزات ورزشی سلامت محور،مکمل های غذایی مجاز و استاندارد،تجهیزات مورد نیاز برای ارتقا سلامت جامعه و نیز آخرین یافته های دانش بنیان برای تولید تجهیزات سلامت محور به نمایش گذاشته شده است.
 
بیش از 30 فعال اقتصادی از جمله ده ها شرکت خلاق و نوآور در حوزه های ورزش و تندرستی در این نمایشگاه تازه ترین محصولات خود را به نمایش گذاشته اند. 

در روزهای گذشته بر اساس آخرین آمار منتشر شده روزانه بیش از 5 هزار نفر از علاقه مندان به حوزه های سلامت،ورزش و تناسب اندام از این نمایشگاه بازددید کرده اند. 

در نخستین نمایشگاه تخصصی ورزش،تندرستی،تناسب اندام،مکمل های ورزشی و تجهیزات وابسته علاوه بر ایران شرکت هایی از کشورهای چین،آلمان،اسلونی،کره جنوبی و تایوان نیز حضور دارند و به روز ترین محصولات خود را در بخش های ورزش،تندرستی،مکمل های ورزشی و تجهیزات ورزشی به نمیش گذاشته اند. 

این نمایشگاه تا 19 شهریور از ساعت 13 تا 21 میزبان علاقه مندان است.
انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین اخبار اصناف و بازرگانی