فوتبال ایران

10285
میرشاد ماجدی: ورزشگاران و مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

میرشاد ماجدی: ورزشگاران و مردم پای انقلاب ایستاده‌اند

میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران و عضو هیات رئیسه فدراسیون فوتبال پای صندوق رای گیری صحبت‌های جالب توجهی به زبان آورد.

به گزارش ایران ورزشی،  سید میرشاد ماجدی، رئیس هیات فوتبال استان تهران در مرحله دوم رای گیری انتخاب چهاردهمین دوره ریاست جمهوری نیز شرکت کرد و رای خود را به داخل صندوق رای گیری انداخت. ماجدی بعد از شرکت در رای گیری در مقابل خبرنگاران حاضر شد و این جملات را به زبان آورد:« لازم است بار دیگر شهادت آقای سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهوری کشورمان و همراهانش را تسلیت عرض کنم. در مرحله دوم رای گیری چهاردهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری دیدیم که ورزشکاران، مدیران، مربیان و بازیکنان همه پای صندوق های رای گیری حضور یافتند و این موضوع بار مسئولیت رئیس جمهور آینده را زیاد خواهد کرد.»

 

رئیس هیات فوتبال استان تهران در واکنش به اینکه چه خواسته ای از رئیس جمهوری دارید، این پاسخ را داد:« در یک جمله نمی شود گفت چه خواسته ای داریم؛ خواسته ها بسیار زیاد است و رئیس جمهوری که انتخاب می شود باید بداند که مردم مخصوصا ورزشکار ها پای این انقلاب، نظام و مملکت ایستاده اند. تقاضا ها یکی دو تا نیست باید به ورزش به عنوان یک صنعت نگاه شود؛ به اعتقاد من باید رئیس جمهور آینده کمک کند تا بودجه هایی که در سال های گذشته تحقق نیافته تعیین تکلیف شود.»

 

ماجدی در پایان گفت:«ما به عنوان ورزشکار فقط میادین داخلی را پیش رو نداریم؛ کسانی هستیم که می توانیم سفرای خوبی برای نظام جمهوری اسلامی باشیم و برای این حرکت نیاز به بودجه های بیشتر داریم. انشاء الله رئیس جمهور آینده به این مسائل بیشتر توجه کنند.»


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های فوتبال ایران