آخرین اخبار چندرسانه‌ای
سخنگوی دولت به بانوی ورزشکار ایرانی تبریک گفت

بابت رکوردشکنی در آسیا؛

سخنگوی دولت به بانوی ورزشکار ایرانی تبریک گفت

سخنگوی دولت در پیام تبریک به ”نازنین فاطمه عیدیان” ورزشکار ایرانی، بابت قهرمانی مسابقات دوی آسیا و رکوردشکنی نوشت: این دختر قهرمان، نمونهٔ جوان ایرانی موفقی است که با انگیزه و تلاش، توکل و ایمان، و حمایت خانواده، یکی پس از دیگری موانع را پشت‌سر گذاشت و حالا در قلهٔ قهرمانی پرچم پرافتخار ایران اسلامی را به اهتزاز درآورده است.

فقر مطلق در دولت سیزدهم نزولی شد

به ثمر نشستن دستور ۵ اسفند ۱۴۰۰ رئیس‌جمهور

فقر مطلق در دولت سیزدهم نزولی شد

پنجم اسفند ماه سال ۱۴۰۰ بود که آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی رفاه و تأمین اجتماعی، خطاب به دستگاه‌های مسئول اعلام کرد که اقدامات لازم برای رفع فقر مطلق، سریعاً اجرایی شود.

دوئل «مودی» با شریک قدیمی

طولانی‌ترین انتخابات سیاسی جهان در هند آغاز شد

دوئل «مودی» با شریک قدیمی

انتخابات نخست‌وزیری این کشور شرکت کنند. این انتخابات ۶ هفته طول می‌کشد و به همین سبب طولانی‌ترین انتخابات سیاسی در کل جهان شناخته می‌شود و پروسه‌ای که از دیروز آغاز شد، تنها مرحله نخست این فرایند یگانه به حساب می‌آید.

پروژه‌های ۱۲ هزار میلیاردی تا احیای صنایع راکد

سمنان فردا میزبان اولین سفر استانی رئیس‌جمهور و هیأت دولت در سال ۱۴۰۳ است

پروژه‌های ۱۲ هزار میلیاردی تا احیای صنایع راکد

رئیس‌جمهور و هیأت دولت در نخستین سفر استانی خود در سال ۱۴۰۳؛ روز پنجشنبه (فردا) میهمان استان سمنان خواهند بود تا در کنار مردم این استان، جشن احیای ۲۰۰ واحد راکد صنعتی و جشن واگذاری زمین در قالب طرح جوانی جمعیت را برگزار کنند.

مبارزه فناورانه با آلزایمر

مبارزه فناورانه با آلزایمر

مغز یکی از پیچیده‌ترین ساختارهای شناخته‌شده جهان و شبکه‌ای از سلول‌ها و نورون‌هاست که حس، حرکت، فکر، خاطرات و احساس را کنترل می‌کند. اما هنگامی که این شبکه آسیب می‌بیند، فرد ممکن است به زوال عقل مبتلا شود؛ یک بیماری تخریب‌کننده عصبی که بر خاطرات و شخصیت او تأثیر می‌گذارد.

پول بده، به کاخ سفید برو!

ترامپ ۵۱ میلیون دلار در یک روز کاسب شد، بایدن ۱۸۷ میلیون در سه ماه

پول بده، به کاخ سفید برو!

مسئولان کمپین انتخاباتی دونالد ترامپ مدعی شدند پویش بزرگ مالی روز یکشنبه آنها در ایالت فلوریدای امریکا ۵۱ میلیون دلار به حساب‌های مالی این کمپین اضافه کرده است.

بهار سینما

افزایش مخاطبان در اکران نوروز ۱۴۰۳

بهار سینما

سینمای ایران در حالی سال ۱۴۰۲ را بدرقه کرد که با فروش قابل توجه هزار و ۱۵۳میلیارد تومانی، سال پررونقی را در گیشه ثبت کرد.

احیای ۲۴۰ همت از سرمایه‌های مردم

نمایندگان مجلس از عملکرد اقتصادی دولت دفاع کردند

احیای ۲۴۰ همت از سرمایه‌های مردم

بسیاری از واحدهای تولیدی و صنعتی کشور به دلیل مشکلات و عدم توجه دولت قبل در دهه ۹۰، تعطیل و نیمه تعطیل شده بودند که دولت سیزدهم در آغاز فعالیت خود برای احیا و راه‌اندازی مجدد این واحدها اقدام کرد و سبب رکوردشکنی در کاهش نرخ بیکاری و افزایش اشتغال شد، اقدامی که موجبات رضایت رهبر معظم انقلاب شده است.

آگاهی و خودمراقبتی راه مقابله با اچ.پـی.وی

گفت و گو با دبیر انجمن رادیوانکولوژی ایران به بهانه روز جهانی آگاهی از اچ. پی. وی

آگاهی و خودمراقبتی راه مقابله با اچ.پـی.وی

اچ.پی.وی یا پاپیلومای انسانی یا عامل زگیل تناسلی، ویروسی است که ابتلا به آن احتمال بروز انواع بیماری از جمله سرطان دهانه رحم را افزایش می‌دهد به طوری که گونه پرخطر این ویروس عامل ۵ درصد از سرطان‌ها در سراسر جهان است.

صرفه‌جویی ارزی دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان در سال گذشته

صرفه‌جویی ارزی دستاورد شرکت‌های دانش‌بنیان در سال گذشته

در سالی که گذشت، فناوران حاضر در شرکت‌های دانش‌بنیان با ریل‌گذاری مناسب و قرار گرفتن در مسیر درست علمی موفق شدند سهم تولیدات زیست فناوری(بیوتکنولوژی) از کل تولید ناخالص ملی کشور را افزایش چشمگیری دهند. از سوی دیگر این شرکت‌های دانش‌بنیان در صرفه‌جویی ارزی نیز عملکردی موفق داشته‌اند و در سال گذشته با تولید محصولات خود در حوزه زیست فناوری توانستند از خروج بخش قابل توجهی ارز از کشور جلوگیری کنند.

ظریف: دستکاری و تقطیع شده است

وزیر سابق امور خارجه به درز فایل صوتی او علیه اصلاح‌طلبان واکنش نشان داد

ظریف: دستکاری و تقطیع شده است

انتشار فایل‌های صوتی محمدجواد ظریف، حالا فراتر از اتفاق و حادثه، به یک رویه تبدیل شده است. اردیبهشت‌ماه سال ۱۴۰۰ و در روزهای منتهی به انتخابات ریاست جمهوری بود که شبکه تروریستی اینترنشنال اقدام به انتشار فایل ۳ ساعته از گفت‌و‌گوی ظریف با سعید لیلاز کرد.

بازگشت باکو به مدار تهران

بازگشت باکو به مدار تهران

هیاتی از باکو برای آماده‌سازی مقدمات ازسرگیری فعالیت سفارت جمهوری آذربایجان در تهران به ایران سفر کرده است.

شهادت کودکان غزه به دلیل گرسنگی

سازمان جهانی بهداشت تلخ‌ترین واقعیت نوار غزه را تأیید کرد

شهادت کودکان غزه به دلیل گرسنگی

دنده‌های بیرون‌زده، چشمانی که از فرط گرسنگی درشت‌تر از معمول هستند و شکم‌های فرورفته، تصاویری هستند که این روزها در شبکه‌های اجتماعی از وضعیت کودکان گرسنه غزه دست به دست می‌شود. با این حال بعد از هفته‌ها غم و اندوه ساکنان غزه از شهادت کودکانشان به‌ خاطر گرسنگی، سرانجام سازمان جهانی بهداشت، گزارش‌ها در این خصوص را مورد تأیید قرار داد.