گزارش

9264
سوییس نمی‌خواهد کار به بازی آلمان بکشد

اسکاتلند اعاده حیثیت می‌کند؟

سوییس نمی‌خواهد کار به بازی آلمان بکشد

از ساعت ۲۲:۳۰ امشب دو تیم اسکاتلند و سوییس برابر یکدیگر صف‌آرایی می‌کنند.

به گزارش ایران ورزشی، اسکاتلند در بازی امشب مقابل سوییس در کلن به دنبال اعاده حیثیت و البته حفظ امیدهایش برای صعود به مرحله حذفی یورو 2024 است.

تیم استیو کلارک مقابل آلمان سنگین‌ترین شکست تاریخ یورو در بازی افتتاحیه را متحمل شد در حالی که سوییس 3 بر یک برابر مجارستان به پیروزی رسید.
ارتش تارتان که نیمه‌دوم بازی با آلمان را به طور کامل ده نفره بازی کرد، با گل به خودی آنتونیو رودیگر خوشحالی فوق‌العاده‌ای نشان داد اما تیم آخر گروه با باختن به سوییس شانس قرار گرفتن در میان دو تیم اول جدول را از دست می‌دهد صرفنظر از هر نتیجه‌ای که در بازی دیگر گروه به دست آید. تساوی هم خیلی به دردشان نمی‌خورد اما مردان کلارک 180 دقیقه وقت دارند جام ملت‌هایشان را نجات بدهند. البته با توجه به فرم اخیر نمی‌شود خیلی امید داشت؛ این تیم از 10 بازی آخرش در رقابت‌های مختلف تنها یک برد داشته و از آغاز قرن بیست و یکم در یورو پیروزی به دست نیاورده است.
سوییس بازی اول را عالی شروع کرد و با دو گل برتری به رختکن رفت. تیم مراد یاکین البته تاوان برداشتن پایش از روی گاز را برداشت و بعد از دریافت گل از مجارستان، تحت فشار قرار گرفت تا اینکه بریل امبولو برتری دو گله را احیا کرد. گل مهاجم موناکو برای طرفداران سوییس خوشایند بود چون این نخستین بازی او برای سوییس بعد از جام جهانی 2022 بود. پارگی رباط صلیبی و مصدومیت عضلانی باعث شد در فصل 2024-2023 تنها پنج بازی برای تیمش انجام دهد.
سوییس با پیروزی در دیدار امشب به مرحله بعدی می‌رود و بازی آخرش برابر آلمان را بدون استرس و با آرامش انجام می‌دهد. سوییس در 15 بازی آخرش تنها یک بار باخته و از چهار دیدار آخرش سه تا را برده برای همین آماده دیدار با اسکاتلند است. دو تیم بعد از بازی دوستانه سال 2006 که سوییس 3 بر یک به پیروزی رسید، با هم روبه‌رو 
نشده‌اند.


انتهای پیام/
دیدگاه ها
آخرین‌های گزارش