آخرین اخبار چندرسانه‌ای
استجازه از رهبر انقلاب برای اجرای ۲ پروژه ریلی

استجازه از رهبر انقلاب برای اجرای ۲ پروژه ریلی

وزیر راه و شهرسازی از تصویب تأمین منابع مالی ۲ پروژه ریلی از محل منابع استجازه رهبر معظم انقلاب و تصویب در هیأت دولت خبر داد. به گزارش وزارت راه و شهرسازی، «مهرداد بذرپاش» از تصویب ۲ پروژه ریلی مهم کشور به عنوان پروژه‌های مشمول استجازه رهبر معظم انقلاب در جلسه امروز هیأت دولت خبر داد.

چاپ پول در ۳ سال اخیر کاهش یافته است

چاپ پول در ۳ سال اخیر کاهش یافته است

موفقیت دولت سیزدهم در کنترل رشد نقدینگی به‌عنوان یکی از متغیرهای مهم اثرگذار بر تورم غیرقابل انکار است. به‌طوری که درکنار آمارهای رسمی ارائه شده از سوی مراجع داخلی، نهادهای بین‌المللی نیز بر آن صحه گذاشته‌اند. طبق اعلام بانک مرکزی، در دولت سیزدهم رشد نقدینگی به میزان ۱۶.۲ واحد درصد کاهش یافته است که نشان‌دهنده بالاترین میزان کنترل رشد نقدینگی در دولت‌های مختلف است.

پایان مناظره؛ قضاوت با مردم

پایان مناظره؛ قضاوت با مردم

شب گذشته آخرین مناظره نامزدهای انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری برگزار شد. حالا مردم تقریباً ۴۸ ساعت فرصت خواهند داشت تا درباره این دو نامزد قضاوت کنند.

مناظره مناظره شد

مناظره مناظره شد

حالا ایرانیان با سهولت و سادگی بیشتری می‌توانند دست به انتخاب بزنند؛ به این دلیل که این بار مناظره واقعاً مناظره شد. شب گذشته دو رقیب باقی‌مانده در دور دوم رقابت‌های انتخاباتی، بیش از ۲ ساعت مقابل هم نشستند و دیدگاه خود را درباره موضوعات مختلف مطرح کردند. موضوع محوری اصلی مناظره «فرهنگ و سیاست» بود.

پاسخ به ادعای یک خبرنگار درباره کارشکنی‌ها در مذاکرات زمستان ۱۴۰۰

پاسخ به ادعای یک خبرنگار درباره کارشکنی‌ها در مذاکرات زمستان ۱۴۰۰

جمشیدی معاون امور سیاسی رئیس جمهور شهید: بعضی از افرادی چیزهایی می‌گویند که متاسفانه کوچکترین اطلاعی از آن ندارند، روند مذاکرات و بحث در داخل کشور به این شکل نبود که مثلا خبرنگاری چیزی شنیده و بخواهد یک جمع بندی بدهد. تمام مذاکرات در طی سه سال اخیر به رویت رئیس جمهور رسیده و در جلساتی که شخصا به همراه شهید امیر عبداللهیان ، دبیر شورای عالی امنیت ملی و معاون سیاسی وزارت خارجه به عنوان مذاکره کننده ارشد در آن حضور داشتیم، اقدامات اولیه تصمیم گیری شده ، مذاکرات اصلی بر طبق آن به انجام می‌رسید و سپس نتیجه و گزارش‌ها به رویت اعضای شورای عالی امنیت ملی می رسید. در دولت روحانی مذاکرات منطقه‌ای و نابودی ضمنی سانتریفیوژها پذیرفته شده بود که در مذاکرات تابستان ۱۴۰۱ برداشتن این بندها مورد پذیرش قرار گرفت.

پوست‌اندازی صنعت نفت با مشارکت مردمی

پوست‌اندازی صنعت نفت با مشارکت مردمی

قرارداد توسعه میدان مشترک آزادگان، آذر ۲، میدان نفتی سومار، دلاوران و مسجدسلیمان با مشارکت ۱۳ میلیارد دلاری بانک‌ها، هلدینگ‌ها، شرکت‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری داخلی انجام شد.

پادکست/ نرخ بالای مشارکت مردم در انتخاب رئیس دولت چهاردهم

یک جامعه‌‎شناس در گفت‌وگو با «ایران‌آنلاین» پیش‌بینی کرد:

پادکست/ نرخ بالای مشارکت مردم در انتخاب رئیس دولت چهاردهم

پیش‌بینی کارشناسان از میزان مشارکت مردم در انتخابات ریاست‌جمهوری پیش رو، موضوع داغی است که در آستانه انتخاب رئیس‌جمهور چهاردهم، دنبال‌کنندگان زیادی دارد. نظر دکتر علیرضا شریفی یزدی را به عنوان جامعه‌شناس و روان‌شناس اجتماعی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی «ایران آنلاین» در ادامه می‌شنوید.