آخرین اخبار چندرسانه‌ای
یک عمر مجاهدت شهید هنیه

یک عمر مجاهدت شهید هنیه

«اسماعیل هنیه» ملقب به «ابوالعبد» رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) که بامداد امروز در محل اقامت خود در تهران به شهادت رسید، از رهبران محبوب مقاومت بود که پس از عملیات طوفان الاقصی به چهره‌ای شناخته‌شده‌تر در سطح جهان تبدیل شد و رژیم صهیونیستی او را در لیست ترور قرار داده بود.

۸۵ کیلومتر تا بهشت

۸۵ کیلومتر تا بهشت

شیعه از چند روز به محرم بی‌قرار است تا شام غریبان که تازه قصه کربلا رقم می‌خورد. راهی که سرور و سالار شهیدان سرورم حسین(ع) سر و جان داد اما در برابر ظلم سکوت نکرد و اکنون بعد از این همه سال داغ تشنه‌لب‌های کربلا بر تن و جان مؤمنان و شیعیان جهان خاموش نگشته است و هرساله عاشقان حسین(ع) ۸۵ کیلومتر را در شرایط بد آب‌و‌هوایی گرمای طاقت‌فرسا طی می‌کنند تا لبیک‌گویان بوسه بر شش گوشه بهشت بزنند تا بگویند بر آن عهدی که بستند، هستند.

دیدار نخست وزیر ارمنستان با مسعود پزشکیان

دیدار نخست وزیر ارمنستان با مسعود پزشکیان

نیکول پاشینیان نخست‌وزیر ارمنستان که به منظور شرکت در آیین تحلیف چهاردهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران به تهران سفر و با مسعود پزشکیان چهاردهمین رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد.

پادکست/ چرا کودکان بیشترین قربانی سگ‌گزیدگی هستند؟

سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت پاسخ داد:

پادکست/ چرا کودکان بیشترین قربانی سگ‌گزیدگی هستند؟

دکتر شهنام عرشی - سرپرست مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت در گفت‌وگو با ”ایران آنلاین” علت آمار بالای سگ‌گزیدگی و ابتلا به هاری را در کودکان تشریح کرد.

راه آینده ما به همراه سه هشدار برای آگاهان فرهنگی

راه آینده ما به همراه سه هشدار برای آگاهان فرهنگی

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و عضو هیأت علمی دانشگاه تهران گفت: مسأله پرمناقشه «دولت فرهنگی» یا «فرهنگ دولتی» از ابتدای دهه ۱۳۷۰ به ادبیات سیاستگذاری کشور راه یافت و امروزه نیز با تحولات جدید سیاسی بسیار از آن سخن می‌گویند. روشنفکران غربزده که از ابتدای انقلاب در سودای لیبرالیسم فرهنگی بودند، دوباره با طرح مفاهیم انحرافی سعی می‌کنند در آستانه استقرار دولت جدید، تفسیری غلط از این مسأله پرمناقشه ارائه دهند.